بریتانیا میزبان اجلاس جهانی ایمنی هوش مصنوعی است

© AP Photo / Kin CheungНовый премьер-министр Великобритании Риши Сунак выступает на Даунинг-стрит в Лондоне
Новый премьер-министр Великобритании Риши Сунак выступает на Даунинг-стрит в Лондоне - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.06.2023
عضو شوید
بریتانیا در پاییز امسال میزبان یک نشست جهانی برای بررسی راه های ایمن سازی هوش مصنوعی خواهد بود.
به گزارش اسپوتنیک، ریشی سوناک، نخست وزیر بریتانیا اعلام کرده است که بریتانیا اولین نشست جهانی ایمنی هوش مصنوعی را در پاییز امسال برگزار خواهد کرد.
نخست وزیر امروز در کاخ سفید با جو بایدن، رئیس جمهور امریکا دیدار خواهد کرد تا درباره "چارچوب بین المللی" پیرامون این فناوری و نحوه استفاده ایمن از آن بحث کند.
سوناک گفت: "در طول تاریخ بارها و بارها ما فناوری‌های جدید تغییر دهنده را اختراع کرده‌ایم و از آنها برای خیر بشریت استفاده کرده‌ایم. این همان کاری است که باید دوباره انجام دهیم."
Флаги стран Евросоюза у здания Европарламента в Страсбурге - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.06.2023
اکثر اروپایی‌ها خواستار حفظ روابط با روسیه هستند
وی افزود: هدف این است که اجلاس ایمنی هوش مصنوعی به پایگاهی برای کشورها تبدیل شود تا یک "رویکرد مشترک" برای رسیدگی به مشکلات مرتبط با آن ایجاد کنند.
سخنگوی رسمی نخست وزیر در پاسخ به این سوال که آیا این نشست به طور موثر اتحادی علیه چین و روسیه در زمینه هوش مصنوعی است، گفت: "نخیر، این در مورد نگاه کردن به فناوری است که به سرعت در حال توسعه است... و چگونه در سطح جهانی می توانیم راه هایی برای رسیدگی به این موضوع پیدا کنیم."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала