امریکا به مردم در حال مرگ رحم ندارد

© Sputnik / Sergey Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر Секретарь Совета безопасности РФ Николай Патрушев. Архивное фото
Секретарь Совета безопасности РФ Николай Патрушев. Архивное фото - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.06.2023
عضو شوید
پاتروشف: مردم فدراسیون روسیه و اوکراین علاقمند به جنگ نیستند، اما ایالات متحده و واشنگتن به درگیری در اوکراین علاقه‌مند هستند.
به گزارش اسپوتنیک، نیکلای پاتروشف، دبیر شورای امنیت فدراسیون روسیه پس از نشست دبیران شورای امنیت کشورهای عضو سازمان پیمان امنیت جمعی امروز 8 جون به خبرنگاران گفت: ایالات متحده و واشنگتن به درگیری در اوکراین علاقه‌مند هستند، آنها برای مردم در حال مرگ رحم ندارند. اما مردم روسیه و اوکراین علاقه ای به درگیری ندارند، درگیری نظامی بین مسکو و کیف فقط مورد علاقه ایالات متحده و بریتانیا است.
به گفته پاتروشف، بریتانیا و ایالات متحده به افرادی که در جریان درگیری در اوکراین کشته شده اند، اهمیت نمی دهند، زیرا آنها شهروند این کشورها نیستند.
Секретарь Совета безопасности РФ Николай Патрушев выступает на оперативном совещании президента РФ с постоянными членами Совета безопасности РФ (21 февраля 2022). Москвa - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.05.2023
پاتروشف: نهادها در غرب تئوری های دیوانه کننده ای در برابر روسیه می سازند
وی در همین رابطه افزود که اوکراین در جریان مذاکرات در بهار 2022 آماده صلح با روسیه بود، اما تحت فشار ایالات متحده، کیف ارتباط خود را با روسیه متوقف کرد.
پاتروشف گفت: "حتی رهبران اوکراین نیز آماده انعقاد یک معائده صلح بودند و پیشنهادات را به صورت کتبی به روسیه دادند که ما در اصل آن را تأیید کردیم".
بر علاوه، منشی شورای امنیت افزود: هدف نهایی واشنگتن تضعیف چین است، زیرا ایالات متحده به دنبال جلوگیری از تشکیل جهان چند قطبی است.
"یک قطب بسیار جدی جهان چند قطبی، چین است. بنابراین، روسیه هدف نهایی نیست، آنها می خواهند روسیه را نابود یا تضعیف کنند، اما هدف نهایی آنها به طور عموم چین است.
پیشتر، در 7 جون، نیوزویک گزارش داد که ایالات متحده و کشورهای اتحادیه اروپا ممکن است پس از حمله ناموفق قوای مسلح اوکراین ابتکارات صلح را برای حل مناقشه اوکراین بررسی کنند. مشخص شده است که شکست این حمله فضای سیاسی را برای سیاستمداران واشنگتن و بروکسل که از کمک های نظامی به اوکراین انتقاد می کنند باز خواهد کرد. وضعیت به ویژه در پس زمینه مبارزات انتخاباتی در غرب پیچیده تر خواهد شد.
در 1 جون، آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه ایالات متحده، گفت که ناتو در نشست آتی در ویلنیوس در 11 تا 12 جون "بسته محکمی از حمایت سیاسی و مادی" را به اوکراین ارائه خواهد کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала