شکست سنگین تیم کریکت افغانستان در برابر سریلانکا

© Photo / تیم ملی کریکت افغانستانتیم ملی کریکت افغانستان
تیم ملی کریکت افغانستان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.06.2023
عضو شوید
تیم کریکت افغانستان در سومین دیدارش در برابر سریلانکا شکست سنگینی را متحمل شد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از افغانستان انترنشنل، آخرین دیدار تیم های کریکت افغانستان و سریلانکا چهارشنبه 17 جوزا، در روزشگاه بین المللی کریکت ماهیندا راجاپاکسا برگزار شد، که سریلانکا با تفاوت 9 ویکت پیروز این دیدار شد.
قرعه ابتدای بازی را حشمت الله شهیدی، کاپیتان افغانستان برد و تصمیم به توپ‌زنی گرفت. تیم افغانستان در وقت اول و در آور بیست‌وسوم، در حالی که 116 دوش انجام داده بود، همه ای بازیکنانش را از دست داد و 117 دوش برای حریف هدف تعیین کرد.
تیم ملی کریکت افغانستان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.06.2023
شکست تیم کریکت افغانستان با تفاوت ۱۳۲ دوش در برابر سریلانکا
در وقت اول "داشمانتا چامیرا"، بهترین بازیکن سریلانکا بود و توانست به تنهایی، 4 بازیکن افغانستان را از جریان مسابقه بیرون کند.
در وقت دوم این دیدار تیم سریلانکا در 16 آور، در حالی که تنها یک ویکت‌اش را از دست داده بود، 120 دوش انجام داد و با وجودی که 204 توپ هنوز باقی مانده بود، هدف تعیین شده را تکمیل کرد و با نتیجه سنگین افغانستان را شکست داد.
در دیدار نخست این دو تیم، ببرهای آبی با تفاوت 6 ویکت پیروز شده بودند، اما در دیدار دوم، سریلانکا با تفاوت 132 دوش افغانستان را شکست داد.
دو تیم در سه‌دیدار با هم رقابت‌ کردند که در در این دیدادها افغانستان، با نتیجه دو بر یک مغلوب حریفش شد.
قرار است در روزهای آینده، افغانستان در چارچوب رقابت‌های مختلف کریکت، شش دیدار در برابر تیم ملی کریکت بنگلادیش داشته باشد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала