- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

ترک اوکراین از سوی کشورهای غربی در صورت شکست ضد یورش این کشور

© Sputnik / Konstantin Mihalchevskiy /  مراجعه به بانک تصاویر Танк ВСУ на территории комбината "Азовсталь" в Мариуполе
Танк ВСУ на территории комбината Азовсталь в Мариуполе - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.06.2023
عضو شوید
یک روزنامه ای امریکایی نوشته است، که در صورت شکست ضد یورش اوکراین، کشورهای غربی این کشور را ترک خواهند کرد.
به گزارش اسپوتنیک، نیوزویک می نویسد، که کیف باید انتظارات پشتیبانان غربی را از ضد یورش اوکراین برآورده کند، در غیر این صورت پشتیبانی از آن برداشته خواهد شد.
ویلیام رنو، استاد علوم سیاسی به نیوزویک گفت: "خطر ضد حمله برای اوکراین نیاز به نشان دادن حامیان غربی است که سرمایه گذاری ها و ریسک های یک سال و نیم گذشته به ثمر نشسته است. شکست کیف فرصت های بیشتری را در اختیار منتقدان غربی از کمک به نیروهای مسلح اوکراین به ویژه در انتخابات مختلف در اروپا و ایالات متحده قرار می دهد".
Артиллеристы 6-й армии ВС РФ ведут огонь по позициям ВСУ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.06.2023
ضد یورش اوکراین می تواند منجر به فروپاشی رژیم زلنسکی شود
یک ضد حمله ناموفق به احتمال زیاد منجر به این خواهد شد، که برخی از کشورهای غربی بخواهند حمایت خود از اوکراین را لغو کنند. آنها استدلال می کنند که زمان آن رسیده است که کیف با واقعیت دردناک سازگار شود و با آتش بس با روسیه موافقت کند.
بایدن و بسیاری از سیاستمداران دیگر شهرت خود را به خاطر جلوگیری از پیشروی ارتش روسیه توسط زلنسکی به خطر انداخته اند. نویسنده نتیجه می‌گیرد، که اگر حمله شکست بخورد، ضربه‌ای به اعتبار سیاسی اوکراین و ایالات متحده خواهد بود.
همانطور که ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه تاکید کرد، روسیه به دنبال چرخاندن چرخ طیار درگیری اوکراین نیست، بلکه به دنبال پایان دادن به آن است. اما کشورهای غربی مدام در مورد لزوم ادامه دشمنی ها صحبت می کنند و در حال افزایش عرضه تسلیحات هستند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала