رئیس سازمان اطلاعات انگلیس به حساب جعلی وزیر خارجه ترکیه تبریکی داد

© REUTERS / Foreign and Commonwealth OfficeРичард Мур назначен новым начальником британской Секретной разведывательной службы, известной как MI6
Ричард Мур назначен новым начальником британской Секретной разведывательной службы, известной как MI6 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.06.2023
عضو شوید
رئیس سازمان اطلاعات بریتانیا، ریچارد مور به یک حساب جعلی که خود را وزیر خارجه ترکیه معرفی کرده بود برای انتصاب وی تبریکی داد.
به گزارش اسپوتنیک، ریچارد مور، رئیس سازمان اطلاعات بریتانیا Mİ6، ریچارد مور رئیس سازمان اطلاعات بریتانیا Mİ6 به ​​اشتباه انتصاب هاکان فیدان وزیر خارجه جدید ترکیه را به یک حساب جعلی تبریک گفت.
رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور منتخب مجدد ترکیه یکشنبه شب ترکیب کابینه وزیران جدید این کشور را فاش کرد که در آن تقریبا هیچ وزیری از ترکیب قبلی وجود ندارد. هاکان فیدان 55 ساله که پیش از این ریاست سازمان اطلاعات ملی ترکیه (MİT) را برعهده داشت، به عنوان سرپرست جدید وزارت خارجه ترکیه منصوب شد. فیدان جانشین مولود چاووش اوغلو شد که بیش از 9 سال وزیر بود و اکنون از استان آنتالیا به عنوان معاون انتخاب شده است.
Действующий президент Турции Реджеп Тайип Эрдоган в Анкаре - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.06.2023
اردوغان رسما به عنوان رئیس جمهور سوگند یاد کرد + ویدئو
برای دوست و همکار قدیمی ام در پست جدید آرزوی موفقیت می کنم. موفق باشید وزیر! مور در توییتر به ترکی نوشت و @hakanfidan_tr را تگ کرد. به گزارش خبرنگار ریانووستی، چند روزی است که این پروفایل به عنوان جعلی علامت گذاری شده است و فیدان در حال حاضر حساب رسمی در این شبکه اجتماعی ندارد.
مور بعداً در توییتر نوشت: "اوه، شرم آور است! اما حتی اگر این یک حساب جعلی باشد، آرزوهای من واقعی است."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала