چرا زلنسکی برای ناتو نفرت انگیز می‌شود؟

© REUTERS / UMIT BEKTASВладимир Зеленский
Владимир Зеленский - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.06.2023
عضو شوید
افسر اطلاعاتی سابق نیروهای مسلح امریکا، ریتر، از نفرت پنهانی از زلنسکی را در ناتو پرده برداشت.
به گزارش اسپوتنیک، اسکات ریتر افسر سابق اطلاعات ارتش ایالات متحده میگوید: امیدهای ولودیمیر زلنسکی مبنی بر پذیرش اوکراین در ناتو واهی است، زیرا غرب در حقیقت از زلنسکی متنفر است و برای او هیچ احترامی قائل نیستند.
او گفت: "آیا او نمی داند که اوکراین هرگز عضو ناتو نخواهد شد؟ هرگز."
به گفته این افسر اطلاعاتی سابق، زلنسکی نه تنها در دنیایی تخیلی زندگی می کند و توهماتی در مورد عضویت در ائتلاف دارد، بلکه حتی نگرش واقعی کشورهای غربی نسبت به خود را درک نمی کند.
ریتر به این سوال در مورد تضمین های امنیتی که زلنسکی قبل از ورود کامل به ناتو خواسته بود، واکنش نشان داد، او گفت: "زلنسکی! آنها از شما متنفرند. چگونه می توانید این را بفهمید؟ آنها به شما اجازه می دهند مردم خود را به سلاخی بکشید. آنها شما را دوست ندارند. آنها به شما احترام نمی گذارند. آنها از شما استفاده می کنند."
در پایان سپتامبر 2022، زلنسکی اعلام کرد که اوکراین درخواست پیوستن سریع به ناتو را دارد. ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو، پیش از این خاطرنشان کرد که این ائتلاف ورود اوکراین را واقعی می‌داند، اما او به این سوال که آیا کی‌یف در نشست 11 تا 12 جولای در ویلنیوس دعوت رسمی به ناتو دریافت خواهد کرد، پاسخی نداد.
Военный парад в ознаменование 75-летия Победы на Красной площади - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.06.2023
پاسخ کرملین به سخنان زلنسکی درباره عضویت در ناتو
دیمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست جمهوری روسیه گفت که کرملین درخواست زلنسکی برای پیوستن اوکراین به ناتو و همچنین واکنش های متفاوت به آن را شنیده است. به گفته وی، مسکو از نزدیک اوضاع را زیر نظر دارد و به یاد دارد که جهت گیری کیف به سمت اتحاد بود که یکی از دلایل آغاز عملیات ویژه روسیه در اوکراین شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала