- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

روشنگری آکسنوف درباره ای یورش شبانه هواپیماهای بدون سرنشین اوکراین به کریمه

© Sputnik / Vladimir Astapkovich /  مراجعه به بانک تصاویر Зенитно-ракетный комплекс (ЗРК) "Бук-М3" во время динамического показа вооружений
Зенитно-ракетный комплекс (ЗРК) Бук-М3 во время динамического показа вооружений - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.06.2023
عضو شوید
رئیس کریمه گفت، که پدافند هوایی کریمه در شب پنج پهپاد نیروهای مسلح اوکراین را سرنگون کرد، چهار فروند دیگر با استفاده از جنگ الکترونیک از کار افتادند.
به گزارش اسپوتنیک، سرگئی آکسیونوف، رئیس کریمه در کانال تلگرامی خود اعلام کرد، که نیروهای پدافند هوایی شبانه پنج پهپاد دشمن را سرنگون کردند.
او نوشت: "چهار پهپاد دیگر - از سوی جنگ الکترونیک غرق و از کار انداخته شدند".
در این یورش به کسی آسیبی نرسید.
Беспилотник Atobá  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.03.2023
سرنگونی یک پهپاد در سیمفروپل کریمه
رئیس منطقه افزود، که هنگام سقوط یک پهپاد در ژانکوی، شیشه های سه خانه در بخش خصوصی و دو موتر شکسته شد.
یک پهپاد منفجر نشده در قلمرو یک خانواده خصوصی پیدا شد، 50 نفر برای پاکسازی آن به یک مرکز اسکان موقت منتقل شدند.
آکسیونوف از باشندگان خواست آرامش خود را حفظ کنند و تنها به منابع اطلاعاتی مورد اعتماد اعتماد کنند.
یادآوری می کنیم، که نیروهای مسلح اوکراین مرتباً سعی می کنند با هواپیماهای بدون سرنشین به سواستوپل و کریمه حمله کنند. بنابراین در 25 می در نقاط مختلف شبه جزیره 6 پهپاد با سامانه های پدافند هوایی سرنگون شدند. در 12 می، پدافند هوایی یک پهپاد را در غرب شبه جزیره هدف قرار داد. در 7 می، نیروهای مسلح اوکراین با ده پهپاد سواستوپل را مورد حمله قرار دادند، اما ارتش روسیه این حمله را دفع کرد. یک روز پیش، دو موشک عملیاتی-تاکتیکی اوکراینی "گروم-2" بر فراز شبه جزیره سرنگون شد، کسی آسیب ندید. همچنین پدافند هوایی حملات پهپادی در کریمه را در روزهای 1، 3 و 4 می دفع کرد. سطح "زرد" خطر تروریستی به طور نامحدود در شبه جزیره عمل می کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала