رئیس‌جمهور صربستان: هر روز 200 تهدید به مرگ دریافت می‌کند

© Sputnik / Aleksandar Djorovic  /  مراجعه به بانک تصاویر Президент Сербии Александр Вучич дает интервью журналистам в Белграде
Президент Сербии Александр Вучич дает интервью журналистам в Белграде - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.06.2023
عضو شوید
رئیس جمهور صربستان می گوید، که روزانه 200 پیام تهدید به مرگ دریافت می کند.
به گزارش اسپوتنیک، الکساندر ووچیچ رئیس‌جمهور صربستان می‌گوید، که او هر روز 200 پیام تهدید به مرگ دریافت می کند، اما وظیفه او به عنوان رئیس دولت "تحمل این چیزهای نفرت انگیز و پست" را دارد.
در صربستان، 4 جون به عنوان روز وزارت امور داخلی و روز پولیس جشن گرفته می شود. رئیس دولت به همراه براتیسلاو گاشیچ وزیر داخله این کشور روز یکشنبه را با بازرسی تجهیزات، تسلیحات و تجهیزات از جمله هلیکوپترها و همچنین مرکز فرماندهی و عملیات جدید وزارت امور داخله که به 4000 دوربین خیابانی در کشور متصل است، آغاز کردند.
Президент Сербии Александр Вучич - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.05.2023
ووچیچ به سفیر روسیه؛ صربستان در تلاش برای حفظ صلح در منطقه است
دانش آموختگان مؤسسات آموزشی ریاست پولیس در مقابل رئیس جمهور و وزیر سوگند یاد کردند و پس از آن جوایز کارمندانی که در طول سال متمایز بودند، انجام شد. روزنامه نگاران از رئیس دولت خواستند در مورد وضعیت عروسکی مشابه او که در اعتراضات گسترده مخالفان در روز شنبه آویزان شده بود، اظهار نظر کند.
ووچیچ در یک جلسه توجیهی گفت: "خسته شدم از دروغی که یکی از بیرون آورده. همه این سالها "گیبه" داشتند، حالا چیزی شبیه مرد حلق آویز آورده اند. کار من تحمل چنین چیزهای ناپسند و پستی است. من رئیس جمهور جمهوری هستم و وظیفه من تحمل تهدید به مرگ است. من نمی دانم که آیا این موضوع به طور رسمی، تحت پیگرد قانونی قرار می گیرد یا خیر - هر روز بیش از 200 پیام تهدید به مرگ در برابر من انجام می شود. وقتی رئیس جمهور هستید، یاد بگیرید که آن را تحمل کنید".
روز شنبه پنجمین راهپیمایی و تجمع گسترده مخالفان سیاست مقام های کنونی صربستان در بلگراد برگزار شد. تظاهرکنندگان حدود ساعت 18:00 (19:00 به وقت مسکو) در نزدیکی ساختمان مجلس (پارلمان) کشور تجمع کردند و در خیابان های مرکزی شهر راهپیمایی کردند و یک "حلقه" در اطراف اداره ریاست جمهوری برای چندین بلوک ترسیم کردند. هیچ اطلاعات رسمی در مورد تعداد شرکت کنندگان وجود ندارد، رسانه های مخالف بیش از 10000 نفر را گزارش می دهند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала