سیاستمداران اروپایی؛ صحبت زیاد و عمل کم

© Sputnik / Stringer /  مراجعه به بانک تصاویر Премьер-министр Венгрии Виктор Орбан
Премьер-министр Венгрии Виктор Орбан  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.06.2023
عضو شوید
اوربان، نخست‌ وزیر هنگری از این که در سیاست اروپا پرحرف و کم کار شده است، شکایت می‌کند.
به گزارش اسپوتنیک، ویکتور اوربان، نخست وزیر هنگری در نشستی با سانتیاگو آباسکال، رهبر حزب راست افراطی اسپانیا گفت که کمبودی افراد پرشور و پرانرژی در سیاست اروپا احساس میشود، اروپا اخیراً مزیت رقابتی خود را از دست داده است زیرا سیاستمدارانش بی جاه طلب شده و اظهارات بی معنی را تکرار می کنند.
اوربان در بیانیه ای که توسط سرویس مطبوعاتی دولت هنگری منتشر شد، گفت: "دیدار با او (اباسکال) به دلیل یک پدیده عجیب در سیاست اروپا بسیار خوشحالم، زیرا سیاست اروپا حس جاه طلبی خود را از دست داده است. من در حال حاضر چندین دهه است که در سیاست اروپا هستم، اما امروز شاهد حرف های بی معنی هستیم شود بله بلا بله. ما چیزها را بدون اینکه بدانیم معنی آنها چیست تکرار می کنیم و در نهایت عملی نمی شود. در همین حال، اروپا به تدریج رقابت پذیری خود را از دست می دهد."
به گفته نخست وزیر هنگری، سیاست اروپا به افرادی نیاز دارد که "هنوز دارای انرژی، تعهد و اشتیاق باشند". اوربان خاطرنشان کرد که به همین دلیل، هنگری مایل است با حزب راست افراطی اسپانیا (VOX) که "کشور خود را دوست دارد، می خواهد از آن محافظت کند و از ارزش های سنتی مراقبت می کند، روابط برقرار کند."
Британский флаг на фоне Биг-Бена в Лондоне - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.06.2023
ترس بریتانیا؛ روسیه با یک ضربه کشور را "خاموش" کند
اوربان پیشتر گفته بود که جمعیت اروپا متعهد به حل و فصل مسالمت آمیز در اوکراین هستند، بنابراین دولت هایی که به شدت درگیر درگیری هستند و پول و سلاح به کیف می رسانند، پس از انتخابات جایگزین خواهند شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала