کلوپ ویدیو

روسیه تروریست‌ها را در منطقه شبکینو، بلگورود هدف حملات موشکی قرار داد + ویدیو

© Photo / губернатор Вячеслав ГладковГород Шебекино в Белгородской области под обстрелом со стороны ВС Украины (22 октября 2022) Муром
Город Шебекино в Белгородской области под обстрелом со стороны ВС Украины (22 октября 2022) Муром - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.06.2023
عضو شوید
وزارت دفاع روسیه ویدیوی جدیدی از انهدام تروریست های اوکراینی در منطقه شبکینو را به نمایش گذاشت.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه ویدیویی جدید از انهدام تروریست‌های اوکراینی در نزدیکی شهر شبکینو در منطقه بلگورود در اول جون به نمایش گذاشت.
ویدئوی منتشر شده توسط این وزارت خانه نشان می دهد که چگونه پهپاد از هوا عملیات شناسایی دشمن را انجام می دهد. سپس آتش بر روی شبه نظامیان از سیستم موشک پرتاب چندگانه نشان داده می شود. این ویدئو همچنین نتیجه شکست را نشان می دهد موشک ها تروریست های اوکراینی را که در مزرعه جنگلی پنهان شده اند را مورد هدف قرار میدهند.
وزارت دفاع همچنین گزارش داد که به دلیل شجاعت و قهرمانی در دفع یک حمله تروریستی، به چند تن دیگر از نیروهای یگان‌های گروه زاپاد جوایز نظامی در سمت‌های خود اعطا شد. به ارتش نشان شجاعت، مدال "شجاعت"، "نجات دهندگان" و همچنین مدال های بخش "تمایز نظامی" اعطا شد.
تروریست های اوکراینی بامداد اول جون حمله ای را به جمعیت غیرنظامی شبکینو آغاز کردند. در مجموع تا 70 شبه نظامی در این حمله شرکت داشتند که بیش از 50 نفر از آنها نابود شدند.
فرمانده لوای تفنگ موتوری منطقه نظامی غرب که حمله تروریست ها را دفع کرد، پیش از این با حکم رئیس جمهور ولادیمیر پوتین، نشان شجاعت دریافت کرده بود.
Танк Т-80 во время Гонки героев в Ленинградской области - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.06.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
تانکیست های روسیه جاسوسان اوکراینی را در دونتسک از پای درآوردند
شهر شبکینو در حدود چهار کیلومتری مرز اوکراین قرار دارد و حدود 40 هزار نفر در آن زندگی می کنند. این شهرک دائماً در معرض حملات نیروهای مسلح اوکراین است. در روزهای اخیر، گلوله باران های گسترده تقریباً به طور مداوم انجام شده است.
شب پنجشنبه، منطقه شهری شبکینسکی مورد حمله شدید نیروهای اوکراینی قرار گرفت. تاسیسات زیرساخت انرژی و همچنین ساختمان های مسکونی آسیب دیدند، مردم به طور گسترده شهر و اطراف آن را ترک کردند. به گفته رئیس منطقه، گلوله باران به صورت دوره ای ادامه دارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала