آیا ضد حمله اوکراین آغاز شده است؟

© Photo / Алексей КуденкоУничтоженный украинский танк на улице в перешедшем под контроль ДНР городе Волноваха
Уничтоженный украинский танк на улице в перешедшем под контроль ДНР городе Волноваха - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.06.2023
عضو شوید
ضد حمله اوکراین "شروع" شده است و جریان دارد: مشخص شد که چه چیزی از آن باقی مانده است.
به گزارش اسپوتنیک، لوکاس لیروس، روزنامه‌نگار و تحلیلگر سیاسی در مقاله‌ای برای InfoBricsاستدلال کرد که کی‌یف تلاش می‌کند شکست ضدحمله را با اطمینان از اینکه هنوز آغاز نشده و حملات تروریستی گاه و بی گاه انجام نشده است، پنهان کند.
این تحلیلگر نوشت: "عدم نتایج قابل توجه اراضی، مقامات اوکراینی را مجبور کرده است که شکست اقدامات خود را با این واقعیت توجیه کنند که هنوز هیچ چیز آغاز نشده است."
به گفته لیروس، ضدحمله وعده داده شده بهاری نیروهای مسلح اوکراین به احتمال زیاد از قبل آغاز شده است، اما به دلیل "وضعیت فاجعه بار" نیروهای مسلح اوکراین به شدت محدود شده است.
این روزنامه نگار خاطرنشان کرد: برخلاف آنچه وعده داده شده بود، دونباس و کریمه تسخیر نخواهد شد، فقط گلوله باران ناچیزی از اوکراین و شروع عملیات های مختلف تروریستی آغاز خواهد شد.
لیروس افزود که وضعیت "فاجعه آمیز" نیروهای مسلح اوکراین، عدم موفقیت های چشمگیر و اتکای صرف به حملات تروریستی در غرب نیز سوالاتی را ایجاد می کند که به دلیل اختلاف بین نتایج و انتظارات بیش از حد برآورد شده و غیرمنطقی منجر به ناامیدی می شود."
Танк Т-80 во время Гонки героев в Ленинградской области - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.06.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
تانکیست های روسیه جاسوسان اوکراینی را در دونتسک از پای درآوردند
"به نظر می رسد وضعیت به جایی رسیده است که هیچ کس به حمله متقابل یا احتمال پیروزی کی‌یف اعتقاد ندارد. سربازان اوکراینی نیز که فریب تبلیغات رژیم را خورده اند، به نظر نمی رسد دیگر امیدوار باشند که بتوانند سناریوی درگیری را برعکس کنند. شهروندان اوکراین از درگیری های دوامدار ناراضی به نظر می‌رسند. افکار عمومی غربی نیز قانونی بودن ادامه تأمین مالی یک جنگ غیرقابل پیروزی را زیر سوال می‌برد."
پیش از این، آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه ایالات متحده، احتمال آغاز یک حمله متقابل توسط نیروهای اوکراینی در هفته های آینده را رد نکرد. در همان زمان، وزیر دفاع اوکراین، رزنیکوف خاطرنشان کرد که پس از پایان گرم شدن آب، می توان انتظار داشت که یک ضد حمله انجام شود و کیف قصد دارد چندین ضربه وارد کند.
کارشناسانی که با اسپوتنیک مصاحبه کردند، خاطرنشان کردند که نمی توان اظهارات متناقض کی‌یف و واشنگتن را باور کرد: این می تواند بخشی از یک کمپین اطلاعات نادرست باشد. همانطور که آپتی آلودینوف، فرمانده نیروهای ویژه آخمت، قبلاً گفته بود، اگر کی‌یف تصمیم به انجام یک ضدحمله بگیرد، این امر به آواز قو آن تبدیل خواهد شد، زیرا نیروهای اوکراینی دیگر ذخیره نخواهند داشت.
Китайский реактивный бомбардировщик Xian H-6 и два истребителя Су-35 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.06.2023
کلوپ ویدیو
لحظه انهدام هواپیمای اوکراینی توسط سوخو 35 در منطقه عملیات ویژه+ویدیو
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала