سنای امریکا لایحه ای را برای افزایش سقف قرضه ملی مشخص کرد

© Fotolia / GelangelanЗдание Конгресса США на Капитолийском холме в Вашингтоне
Здание Конгресса США на Капитолийском холме в Вашингтоне - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.06.2023
عضو شوید
سنای امریکا لایحه ای را برای افزایش سقف قرضه ملی تصویب کرد که از پخش آنلاین رای گیری به دست می آید.
به گزارش اسپوتنیک،63 سناتور به این لایحه رای دادند و 36 سناتور دیگر با تصویب آن مخالفت کردند. این سند روز چهارشنبه با اکثریت آرای مجلس نمایندگان تصویب شد و برای بررسی به سنا فرستاده شد.
پس از تائید هر دو مجلس، ابتکار عمل به امضای جو بایدن، رئیس‌جمهور امریکا می‌رسد که گفت قصد دارد در اسرع وقت این سند را امضا کند.
تحویل بیش از 19 میلیون دالر کمک های بشردوستانه به بانک بین المللی افغانستان (AIB)  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.05.2022
امریکا پول ندارد می خواهد از چین قرضه بگیرد
این لایحه خواستار افزایش سقف قرضه ملی تا جنوری 2025 در ازای اصلاحات پیشنهادی حزب جمهوری خواه است. از جمله، آنها شامل تخصیص مجدد بودجه اختصاص داده شده برای کمک های اضطراری در طول همه گیریCOVID-19، و همچنین تخصیص مجدد بخشی از بودجه خدمات درآمد داخلی ایالات متحده است.
جانت یلن، وزیر اقتصاد امریکا پیش از این هشدار داده بود که دولت ممکن است اقدامات اضطراری در ارتباط با دستیابی به سقف بدهی ملی را در اوایل 5 جون تمام کند. در چنین شرایط، همانطور که بارها تاکید شده است، کشور با نکول مواجه خواهد شد که منجر به "فاجعه اقتصادی" در خود دولت و ایجاد شوک در اقتصاد جهانی می گردد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала