بیانیه وزارت دفاع روسیه در مورد حمله به منطقه بلگورود

© Sputnik / Natalia Seliverstovaوزارت دفاع روسیه
وزارت دفاع روسیه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.06.2023
عضو شوید
وزارت دفاع روسیه می‌گوید در حمله به شبکینو 70 شبه نظامی اوکراینی، 5 تانک، 4 موتر جنگی زرهی، هفت پیکاپ و یک کاماز شرکت کردند.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه در کانال تلگرامی خود گزارش داد که ارتش روسیه سه حمله شبه نظامیان اوکراینی را در صبح امروز به منطقه بلگورود دفع کرد.
در این نشریه آمده است: "صبح امروز، قوای مسلح فدراسیون روسیه به همراه بخش های پولیس سرحدی و سایر بخش های سرویس امنیت فدرال روسیه، تلاش جدید رژیم کیف برای انجام یک اقدام تروریستی علیه غیرنظامیان شهر شبکینو، منطقه بلگورود این کشور را خنثی کردند."
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد: در حمله به شهر شبکینو در منطقه بلگورود، 50 تن از 70 شبه نظامی اوکراینی نابود شدند.
این وزارت افزود: "گروه 15 نفره از نظامیان اوکراینی صبح امروز تلاش کردند که در حاشیه ساحل غربی رود سیورسکی دونتسک وارد خارک روسیه شوند که آنها وارد ساحه ماین فرش شدند".
Взрыв в Белгороде - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.06.2023
انفجار در بلگورود روسیه؛ تلفات در پی دارد
در نتیجه اقدامات فعال بخش پوشش مرز دولتی منطقه نظامی غربی و سرویس فدرال امنیت روسیه، تشکیلات تروریستی رژیم کیف با تلفات قابل توجهی، به عقب رانده شدند.
وزارت دفاع روسیه می‌گوید در حمله به شبکینو 70 شبه نظامی اوکراینی، 5 تانک، 4 موتر جنگی زرهی، هفت پیکاپ و یک کاماز شرکت کردند.
این وزارت می‌افزاید که بیش از 30 تروریست اوکراینی، چهار وسایط زرهی، یک موشک پرتاب چندگانه Grad MLRS و یک موتر باربری وانت در منطقه مرزی اوکراین نابود شدند.
در حدود ساعت 3 صبح مسکو، پس از گلوله باران شدید اهداف غیرنظامی در منطقه بلگورود، گروه های تروریستی اوکراینی با نیروهای پیاده نظام، تقویت شده با تانک، تلاش کردند تا در منطقه ی شهرک نوایا تاولژانکا و گذرگاه بین المللی وسایط نقلیه "شبیکینو" وارد خاک روسیه شوند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала