اثابت مستقیم راکت اوکراینی به لیلیه در شیبیکینو ولایت بلگورود+ویدیو

© Sputnik / Taisia Liskovets /  مراجعه به بانک تصاویر Пожарный расчет неподалеку от места пожара на электроподстанции Шебекино после обстрела со стороны ВСУ
Пожарный расчет неподалеку от места пожара на электроподстанции Шебекино после обстрела со стороны ВСУ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.06.2023
عضو شوید
گزارشات حاکی از آن است که در شیبیکینو، یک لیلیه بر اثر اصابت مستقیم انداخت راکت قوای اوکراین حریق شده است.
به گزارش اسپوتنیک، والی بلگورود، گلادکوف از حریق لیلیه در شیبیکینو به دلیل اصابت راکت اوکراینی خبر داد.
ویاچسلاو گلادکوف والی منطقه بلگورود گفت که در شیبیکینو، در حین تیراندازی نیروهای مسلح اوکراین از دستگاه چندگانه راکت انداز گراد، راکت ها به خوابگاه اصابت کردند، ساختمان آتش گرفت.
گزارش شده است که شبکه برق نیز در تمام شهر قطع شده .
گلادکوف شایعات منتشر شده در شبکه های اجتماعی مبنی بر کشته شدن یک نفر و زخمی شدن دو نفر بر اثر برخورد گلوله به اتوبوس را تکذیب کرد.
والی توضیح داد: اطلاعات در مورد مجروحین احتمالی حادثه موتر سرویس از سوی رئیس بخشداری و تیم آمبولانسی مورد تائید قرار نگرفت ، موتر خالی بوده است.
این والی همچنین از زخمی شدن هشت غیرنظامی خبر داد، به مردم عادی ترکش های برخورد کرده است و دست یک مرد قطع شد.
گلادکوف خاطرنشان کرد که مقامات محلی در حال رسیدگی به موضوع انتقال ساکنان به مناطق امن هستند، اما این امر تنها پس از پایان گلوله باران انجام می شود. در صورت نیاز به تخلیه فوری، آنها می توانیم تجهیزات محافظت شده ای را برای این کار تهیه کنیم .
شیبیکینو در حدود چهار کیلومتری مرز اوکراین قرار دارد و حدود 40 هزار نفر در آن زندگی می کنند. این شهر دائماً مورد حمله نیروهای مسلح اوکراین است، در روزهای اخیر تیراندازی های گسترده تقریباً به طور مداوم انجام شده است. به گفته اداره محلی، تنها دیروز 37 خانه آپارتمانی و 29 خانه شخصی، بیش از 70 موتر در این شهر آسیب دیدند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала