- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

لاوروف درباره عواقب حمله پهپادهای اوکراینی به مسکو هشدار داد

© Sputnik / Maksim Blinov /  مراجعه به بانک تصاویر لاوروف درباره عواقب حمله پهپادهای اوکراینی به مسکو هشدار داد
لاوروف درباره عواقب حمله پهپادهای اوکراینی به مسکو هشدار داد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.05.2023
عضو شوید
وزیر امور خارجه روسیه ضمن هشدار درباره پیامد های حملات پهپادی رژیم کی‌یف به مسکو گفت: ارتش روسیه به هرگونه حمله به شدت پاسخ خواهند داد.
به گزارش اسپوتنیک، سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه درباره پیامدهای احتمالی حمله پهپادی کی یف به مسکو و ارسال بیشتر تسلیحات دوربرد غرب برای اوکراین گفت که نیروهای مسلح روسیه تعیین کننده نحوه تنبیه و عواقب این کار آنها است.
وزیر امور خارجه روسیه در نشست خبری بعد از مذاکرات در موزامبیک، در پاسخ به سوالی درباره پیامدهای احتمالی حمله پهپادی به مسکو و ارسال سلاح‌های دوربرد بیشتر از سوی غرب برای اوکراین، گفت:" در مورد عواقب این رویه جنایتکارانه باید گفت که نیروهای مسلح روسیه به این امر می پردازند، و قطعا پاسخ مناسبی برای این سوالات دارند."
روز گذشته (30 می) وزارت دفاع روسیه با تأیید حمله پهپادی اوکراین به شهر مسکو، اعلام کرد که در این حمله از 8 پهپاد استفاده شده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала