یک زن اوکراینی در مسکو بازداشت شد که قصد داشت یتیمان را به خارج از کشور ببرد + ویدیو

© Fotolia / WernerimagesЖенские руки в наручниках
Женские руки в наручниках - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.05.2023
عضو شوید
یک زن اوکراینی در مسکو به دلیل برنامه ریزی برای بردن کودکان یتیم از مناطق جدید روسیه به آلمان بازداشت شد.
به گزارش اسپوتنیک، یک منبع در آژانس های اجرای قانون به ریانووستی گفت: یک شهروند اوکراینی در پایتخت روسیه بازداشت شد که قصد داشت کودکان بدون مراقبت والدین را از مناطق جدید خارج کند.
این منبع گفت: "در مسکو، یک شهروند اوکراینی بازداشت شد که به دستور "بنیاد نجات اوکراین" برای بیرون بردن یتیمان از سرزمین‌های آزاد شده وارد روسیه شد.
در جنوری، ولادیمیر پوتین به دولت، بازرس کودکان و مقامات محلی دستور داد تا یتیمان ساکن در جمهوری‌های خلق دونتسک و لوگانسک، مناطق زاپوروژیه و خرسون را شناسایی کنند تا به سرعت کمک‌های دولتی و حمایت اجتماعی به آنها ارائه شود.
Президент Сербии Александр Вучич - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.05.2023
ووچیچ به سفیر روسیه؛ صربستان در تلاش برای حفظ صلح در منطقه است
ماریا لووا-بلوا، کمیسر حقوق کودکان از راه اندازی پروژه "همه کودکان دونباس در خانواده ها" خبر داد. او تاکید کرد که کمک به مناطق جدید برای ادغام در زمینه قانونی حمایت از کودکان در روسیه مهم است.
در اواسط ماه مارچ، ایرینا ورشچوک، معاون نخست وزیر اوکراین، به تاتیانا موسکالکووا، بازرس روسیه و ماریا لووا-بلووا برای ارائه فهرستی از کودکان یتیمی که در مناطق جدید هستند، مراجعه کرد. وی تصریح کرد که ما در مورد کودکانی صحبت می کنیم که از 24 فبروری 2022، تا سن 18 سالگی شهروند اوکراین بودند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала