واکنش پوتین درباره ای یورش پهپادهای اوکراینی به مسکو + ویدیو

© Sputnik / Gavriil Grigorov/Pool /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ Владимир Путин проводит совещание с членами правительства РФ
Президент РФ Владимир Путин проводит совещание с членами правительства РФ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.05.2023
عضو شوید
رئیس جمهور روسیه درباره ای یورش پهپادی امروز به مسکو گفت، که این یک کار تروریستی است.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در واکنش به یورش پهپادی اوکراین به مسکو گفت: یورش پهپادهای اوکراینی به مسکو یک اقدام تروریستی است.
رهبر روسیه خاطرنشان کرد: یورش به ساختارهای صلح آمیز تأیید می کند، که کیف از چه روش هایی استفاده می کند.
وی تاکید کرد، که تلاش برای برانگیختن واکنش روسیه و برانگیختن همین واکنش نگران کننده است، شهروندان اوکراینی باید این را درک کنند.
ولادیمیر پوتین توجه خود را به این واقعیت جلب کرد، که سیستم دفاع هوایی مسکو در جریان یورش پهپادها به طور عادی کار می کرد، اگرچه کارهایی برای انجام وجود دارد.
رئیس جمهور روسیه همچنین تاکید کرد، که این روسیه نبود که جنگ را آغاز کرد. افزون بر این، کشور ما از وسایلی که "بزرگ‌های اوکراینی" استفاده می‌کنند، استفاده نمی‌کند.
پوتین توضیح داد، که آنچه در حال رخ دادن است تلاشی برای برانگیختن پاسخ روسیه و تحریک این کشور به همان واکنش است. به گفته رئیس دولت، کیف انتظار دارد اقدامات آینه ای از مسکو انجام شود.
رئیس جمهور روسیه تاکید کرد: ببینیم با آن چه کنیم.
یادآوری می کنیم، که صبح روز 30 می، چندین پهپاد سعی کردند به ساختمان های مسکونی در مسکو یورش بردند. در همه موارد، کسی آسیب جدی ندیده و در درمانگاه بستری نشده است.
Сотрудники полиции у жилого дома, пострадавшего в результате атаки беспилотника, на улице Профсоюзная в Москве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.05.2023
جزئیات حملات پهپادی اوکراین به مسکو
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала