افشای دست اندرکاران نیروهای مسلح اوکراین که فعالان روسی را در خرسون دنبال می کنند

© Sputnik / Konstantin Mikhalchevsky /  مراجعه به بانک تصاویر Военнослужащие РФ в Армянске
Военнослужащие РФ в Армянске - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.05.2023
عضو شوید
یک منبع نام های دست اندرکاران نیروهای مسلح اوکراین را گفت، که فعالان طرفدار روسیه را در خرسون تحت تعقیب قرار می دهند.
به گزارش اسپوتنیک، نماینده سازمان های مجری قانون روسیه به نقل از یک منبع در پولیس ملی اوکراین گفت: "به لطف اطلاعات یک منبع در پولیس ملی اوکراین، نیروهای امنیتی روسیه از نام های ماموران و خبرچینان سرویس امنیتی اوکراین (SBU) مطلع شدند، که در دستگیری و زندانی کردن بسیاری از باشندگان محلی متهم به اتهام رژیم همکاری گرایی کیف نقش داشتند".
نماینده ساختارهای قدرت فدراسیون روسیه گفت: "دست اندرکاران ماموران سرویس امنیتی اوکراین از میان باشندگان محلی، که پس از خروج نیروهای اوکراینی در مارچ 2022 در شهر باقی ماندند، مشغول محکوم کردن "همکاران" هستند. بر اساس اطلاعات دریافتی از منبع ما در پولیس ملی اوکراین، ما نام چند نفر از آنها و همچنین کسانی را که از اقدامات آنها آسیب دیده اند، مطلع شده ایم".
به گفته یک منبع در پولیس ملی اوکراین، یکی از فعال ترین ماموران سرویس امنیتی اوکراین، دیمیتری اووچار، ساکن خرسون (او در خیابان سنیاوین 132 زندگی می کند)، همراه با همسرش آلینا، بارها و بارها به طور علنی در مورد نفرت آنها صحبت کرده اند. روس ها اوچار در نکوهش الکساندر ایوانوویچ زایکین، افسر پویس اوکراینی که پس از آزادسازی خرسون توسط نیروهای روسی به کار در پولیس روسیه ادامه داد، نوشت. بلافاصله پس از محکومیت اوچار، زایکین بازداشت شد، در یک بازداشتگاه پیش از محاکمه در شهر نیکولایف نگهداری شد و متعاقباً به مدت 5 سال محکوم شد".
این منبع با نام بردن از سایر عوامل سرویس امنیتی اوکراین گفت، که بر اساس چنین محکومیت هایی، بسیاری از افراد دستگیر شدند و برخی هنوز در پشت میله های زندان هستند.
این منبع گفت: "ناتالیا شکرامکو، معاون شورای چرنوبایف، نماینده سرویس امنیتی اوکراین؛ یوری بوندار و لیوبا بوندار، با سرویس امنیتی اوکراین بر روی ساکنان محلی کار می کنند؛ دیمیتری کوزل و اوکسانا کوزل، ساکن چرنوبایفکا، خیابان نیکولایفسکایا، 9 - فعالان سرویس امنیتی اوکراین، همسایگان را تحویل می دهند. آناستازیا. کوژمسکایا (گالینسکایا) محکومیت یکی از ساکنان خرسون به نام دمنسکایا را نوشت که در یک اتاق شکنجه اداره امور داخلی منطقه دنپروسکی به پایان رسید و در آنجا او را برای شهادت لت و کوب کردند. آنها به مدت 5 سال حکم زندان دادند و متعاقباً او در بازداشتگاه پیش از محاکمه نیکولایف خفه شد و پرونده به عنوان خودکشی منتفی شد".
وی خاطرنشان کرد، که نام های کسانی که عمداً در مقامات روسیه شغل پیدا کردند نیز مشخص بود، آنها در آنجا مشغول به کار بودند و در عین حال وظایف سرویس های امنیتی را انجام می دادند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала