ساخت دو پاسگاه دیگر از سوی تاجیکستان در مرز با افغانستان

© Sputnik / Alexey Kudenko /  مراجعه به بانک تصاویر Учения ОДКБ в Таджикистане
Учения ОДКБ в Таджикистане - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.05.2023
عضو شوید
وزارت دفاع تاجیکستان در اعلامیه از ساخت دو پاسگاه دیگر در مرز افغانستان خبرداد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از صدای افغانستان، وزارت دفاع تاجیکستان در اعلامیه از ایجاد دو پاسگاه در مرز افغانستان خبرداده‌است.
ریاست جمهوری تاجیکستان روز یک‌شنبه 7 جوزا اعلان کرد که این کشور درمنطقه شهر طوس از مربوطات ولایت "ختلان" که در مرز افغانستان موقعیت دارد دو پاسگاه امنیتی ایجاد کرده‌است.
در این خبرنامه گفته شده‌است، که نیروهای مرزی این کشور با "شجاعت و فداکاری" از مرزهای تاجیکستان دفاع می‌کنند.
نیروهای مرزی تاجیکستان گفتند که این پایگاه‌های جدید به مدرن‌ترین تجهیزات نظامی ساخته شده و مجهز با تجهیزات پیش‌رفته است.
Иштирок дар ҷаласаи Шӯрои вазирони корҳои хориҷии СҲШ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.05.2023
تاجیکستان بر ایجاد کمربند امنیتی در اطراف افغانستان تاکید کرد
این دو پاسگاه در حالی‌ ایجاد شده‌است که افغانستان زیر حاکمیت گروه طالبان تبدیل به لانه ترویسیم شده‌است و بیش از بیست سازمان تروریستی زیر حاکمیت طالبان در مناطق مختلف افغانستان فعالیت دارند.
گروه انصارالله تاجیکستانی که از سازمان‌های تروریستی و ساحه فعالیت‌اش تاجیکستان است نیز زیر حاکمیت این گروه در مناطق مرزی ولایت بدخشان افغانستان فعالیت دارند و هرلحظه تاجیکستان و مرزهای این کشور را تهدید می‌کنند.
گفته‌می‌شود، تنش‌های مسلحانه میان مرزبانان جمهوری اسلامی ایران و گروه طالبان نیز سبب نگرانی بسیاری از کشورهای همجوار افغانستان شده و برخی آن‌ها طالبان را متهم به نداستن هنجارهای بین المللی و حسن همجواری کردند و افزودند که طالبان نیروهای تخصصی در مرزها ندارند.
این در حالی‌است؛ وزیر خارجه پاکستان، دو روز پیش در گفت‌وگو با یک رسانه پاکستانی، خاک افغانستان را تهدید برای کشورهای منطقه خوانده و افزوده‌ است که پس از تسلط گروه طالبان پنجاه حمله تروریستی در داخل پاکستان صورت گرفته‌است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала