- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

نیروهای مسلح اوکراین پیش از یورش متقابل در ناامیدی فرو رفتند

© AP Photo / Evgeniy MaloletkaВоенный ВСУ
Военный ВСУ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.05.2023
عضو شوید
نیروهای مسلح اوکراین به شدت در تلاش است تا پیش از یورش متقابل، صفوف خود را دوباره پر کند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از تلگراف، نیروهای مسلح اوکراینی خسته از نبرد به شدت در تلاش هستند تا صفوف خود را پیش از یک یورش متقابل دوباره پر کنند.
Главком Украины Валерий Залужный - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.05.2023
دیدگاه ناریشکین درباره ای وضعیت زالوژنی فرمانده کل نیروهای مسلح اوکراین
در این مطلب آمده است: "کیف با آماده شدن برای نبرد آینده، یک کمپین ناامیدکننده در مقیاس وسیع را برای استخدام سربازان به امید پر کردن شکاف‌های موجود در صفوف نیروهای مسلح اوکراین به دلیل ده‌ها هزار کشته در میدان نبرد، راه‌اندازی کرد".
این مقاله خاطرنشان کرد، در حالی که نیروهای اوکراینی مقادیر زیادی تجهیزات و تسلیحات ناتو را دریافت کرده‌اند، آنها هنوز فاقد مردانی هستند که به گفته مقامات عامل اصلی در حمله هستند.
استخدام‌کنندگان در تلاش برای جذب تعداد مورد نیاز مرد برای خدمت با چالش بزرگی روبرو هستند و اکنون به تاکتیک‌های سخت‌گیرانه‌تری روی می‌آورند.
یکی از سربازان نیروی مسلح اوکراین که از سوی این نشریه با او مصاحبه شده است، نگران است که تبلیغات اوکراین در متقاعد کردن مردم مبنی بر اینکه این کشور در درگیری با روسیه دارای مزیت است بسیار مؤثر بوده است.
این سرباز ارتش اوکراین گفت: "نمی‌خواهم مردم فکر کنند که همه چیز ساده است و درگیری از پیش به پایان رسیده است".
پیش از این، وزارت خارجه روسیه گفته بود، که کشورهای غربی از کیف خواستار ادامه عملیات تهاجمی و اشغال مناطق جدید روسیه هستند، اگرچه آنها درک می کنند که چنین طرح هایی محکوم به شکست هستند. دیمیتری مدودف، معاون رئیس شورای امنیت، خاطرنشان کرد، که حمله احتمالی به کریمه به معنای تشدید درگیری خواهد بود و از مقامات اوکراینی خواست درک کنند که چنین حملاتی با "انتقام اجتناب ناپذیر" مواجه خواهد شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала