پسکوف: جنگ در برابر روسیه در همه جبهه ها وجود دارد

© Sputnik / Grigory Sysoev /  مراجعه به بانک تصاویر Пресс-секретарь президента России Дмитрий Песков
Пресс-секретарь президента России Дмитрий Песков - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.05.2023
عضو شوید
سخنگوی کرملین گفت، که جنگ در برابر روسیه در همه جبهه ها وجود دارد و خواستار اندیشیدن هوشیارانه شد.
به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف، سخنگوی رئیس جمهور روسیه گفت: "در همه جبهه ها جنگ در برابر فدراسیون روسیه وجود دارد، مسکو باید متانت، خونسردی و قدرت خود را حفظ کند، آنچه را که به نفعش است انجام دهد، نگرانی های خود را آشکارا و آنچه پذیرفتنی نیست را بیان کند".
واکنش کرملین به جلوه های جدید فرهنگ سیاسی آمریکا درمناظره بایدن و ترامپ  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.05.2023
پسکوف به افزایش دخالت غرب در درگیری در اوکراین اشاره کرد
او گفت: "در یک مفهوم گسترده‌تر، جنگی در جریان است، جنگی در برابر ما در همه جبهه‌ها در جریان است: چه اقتصاد، چه روابط بین‌دولتی، چه روابط مالکیتی و غیره".
پسکوف خاطرنشان کرد، که اکنون آنها در حال تجاوز به چیزی هستند که پیش زا این کاملاً مقدس بود، "همه این پایه های تزلزل ناپذیر زیر پای نمایندگان غرب جمعی که اکنون هیچ چیز را تحقیر نمی کنند در حال فروپاشی است".
پسکوف گفت: "ما نباید احساساتی شویم. ما باید یک ذهن هوشیار داشته باشیم. ما باید متمرکز و قوی بمانیم. و انجام کارهایی که برای ما مفید است، آنچه که به بهترین وجه با منافع ما سازگار است، انجام دهیم، سخت باشیم، اما آماده باشیم تا نگرانی های خود را به وضوح بیان کنیم، لحظاتی که برای ما غیرقابل قبول است و با آن چه خواهیم جنگید - همچنین به معنای عام کلمه. ما باید این را برای آنها بیاوریم".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала