رئیس جمهور صربستان پیروزی اردوغان را تبریک گفت

© Sputnik / Aleksandar Djorovic  /  مراجعه به بانک تصاویر Президент Сербии Александр Вучич дает интервью журналистам в Белграде
Президент Сербии Александр Вучич дает интервью журналистам в Белграде - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.05.2023
عضو شوید
الکساندر ووچیچ رئیس جمهور صربستان پیروزی طیب اردوغان بار دیگر به مقام ریاست جمهوری تبریک گفت.
به گزارش اسپوتنیک، خبرگزاری تانیوگ به نقل از دولت ووچیچ خبر داد که الکساندر ووچیچ رئیس جمهور صربستان پیروزی طیب اردوغان رهبر ترکیه را در انتخابات ریاست جمهوری گذشته تبریک گفته ترکی و را شریک اقتصادی و سیاست خارجی بسیار مهم خواند.
صربستان به دنبال توسعه روابط اقتصادی خود با روسیه است - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.09.2022
ووچیچ امکان آغاز درگیری نظامی جهانی را پیشبینی کرد
قابل ذکراست که طب اردوغان با 52 فیصد آرا پس از شمارش بیش از 98 فیصد آرا در انتخابات پیروز شد.
این خبرگزاری به نقل از تبریک رئیس جمهور صربستان می نویسد: "او (ووچیچ) خاطرنشان کرد که ترکیه یک شریک فوق العاده مهم برای صربستان نه تنها در زمینه روابط اقتصادی و دوجانبه، بلکه در عرصه سیاسی بین المللی است.
ووچیچ افزود: "امیدوارم که در کنار پروژه های بزرگ موجود، روی ابتکارات جدیدی که توسعه تمام منطقه را سرعت می بخشد، مردم و اقتصادها را برای رفاه شهروندان ما گرد هم می آورد. به عنوان یک شریک قابل اعتماد و جدی ترکیه، همکاری کنیم". ووچیچ با دعوت از اردوغان برای دیدار مجدد از صربستان گفت: در بالکان غربی، صربستان به شدت متعهد به کار بر روی گسترش بیشتر و تقویت روابط خود بر اساس درک متقابل و احترام و همچنین روابط دوستانه صمیمانه با مردم ترکیه است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала