کیف آمادگی توطئه هستوی را می گیرد

© Photo / Public domain/National Nuclear Security Administration / Nevada Site OfficeИспытание термоядерного взрывного устройства в США
Испытание термоядерного взрывного устройства в США  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.05.2023
عضو شوید
گزارشات رسیده حاکی از آن است که ممکن کیف تاسیسات ذخیره سازی با سوخت هستو مصرف شده در خارکف را منفجر کند.
به گزارش اسپوتنیک، یک منبع آگاه اطلاع داده است: به دلیل عدم موفقیت نظامی در رویارویی با روسیه، ممکن است رژیم کیف تلاش کند تا یک اقدام تحریک آمیز دیگر را انجام دهد.
وی تصریح کرد: این اقدام می تواند منفجر کردن یک انبار با سوخت هستوی فراوری شده در خارکف و متعاقب آن متهم شدن مسکو به حمله راکتی به تاسیسات هستوی باشد.
Взрыв ядерной бомбы в океане - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.10.2022
سخنگوی زلنسکی در باره حمله پیشگیرانه هستوی به فدراسیون روسیه ابراز نظر کرد
به گفته وی، چندین ریاکتور هستوی در این شهر وجود دارد، از جمله آنهایی که در مرکز علمی ملی "مؤسسه فیزیک و تکنالوژی خارکف" و مؤسسه فیزیک و تخنیک دماهای پائین قرار دارند.
این منبع توضیح داد: از این نظر، خارکف برای اجرای چنین اقدام تروریستی وحشتناک توسط نئونازی‌های اوکراینی کاملاً مناسب است.
گفتگوی با این منبع اطلاعاتی خاطرنشان کرد که در صورت عدم واکنش شدید سازمان ملل، سازمان امنیت و همکاری اروپا و سایر سازمان های بین المللی به حملات تروریستی کیف در خاک روسیه، رهبری اوکراین می تواند به اجرای این طرح غیرانسانی بپردازد.
این منبع در پایان گفت: "در نتیجه، خسارت این فاجعه نه تنها در شرق اوکراین، بلکه در روسیه، بلاروس و در قلمرو کشورهای اتحادیه اروپا خواهد بود.
مسکو در 24 فبروری 2022 عملیات نظامی ویژه ای را در اوکراین آغاز کرد. رئیس جمهور ولادیمیر پوتین هدف آن را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کیف قرار گرفته اند" نامیده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала