نمای چشم پرنده ای از شهر آرتموفسک ظاهر شد + ویدیو

© AP Photo / LibkosКлубы дыма над Бахмутом (Артемовском)
Клубы дыма над Бахмутом (Артемовском) - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.05.2023
عضو شوید
خبرنگار نظامی ریانووستی با استفاده از پهپاد از آرتموفسک آزاد شده به صورت ویدئویی فیلمبرداری کرد.
به گزارش اسپوتنیک، خبرنگار نظامی ریانووستی آرتموفسک آزاد شده را از دید پرنده به تصویر کشیده است، این ویدئو در کانال تلگرام این آژانس منتشر شده است.
قابل ذکر است که فیلمبرداری که با کمک پهپاد انجام شد از ایستگاه راه آهن آغاز می شود. این فیلم خانه های زیادی را نشان می دهد که در جریان جنگ ویران شده اند و همچنین ساختمان های ویران شده دیگر.
این دستگاه در حال پرواز بر فراز شهر، از یک شهربازی فیلمبرداری کرد که در آن چرخ و فلک دست نخورده به نظر می رسد. در پشت درختان کلیسا را میتوان دید که هنوز ویران نشده است، اما با آثاری از تیرباران در آن دیده میشود.
پهپاد بین دو گنبد طلایی پرواز می کند و پشت سر آنها بار دیگر ساختمان های ویران شده است. تقریباً هیچ مردمی در سرک ها وجود ندارد، فقط چند مبارز در نزدیکی تونل زیر جاده قابل مشاهده هستند.
برخی از ساختمان‌های مرتفع نیز پابرجا ماندند، اگرچه نیروهای مسلح اوکراین سعی کردند آنها را در طول عقب‌نشینی منفجر کنند تا موقعیت‌های شلیک مناسبی برای جنگنده‌های روسی باقی نگذارند. ابلیسک به افتخار پیروزی در جنگ بزرگ میهنی با یک ستاره در پایه شعله ابدی نیز حفظ شده است، اما شعله اکنون در آنجا نمی سوزد.
علاوه بر این، پرچم روسیه بر روی یکی از ساختمان های پنج طبقه شکسته، اما کاملاً تخریب نشده قابل مشاهده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала