پاسخ کرملین به تهدیدهای لهستان در برابر بلاروس

© Sputnik / Alexey Druzginin/Anton Denisov/Russian Presidential Press Office /  مراجعه به بانک تصاویر Ночной вид московского Кремля
Ночной вид московского Кремля - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.05.2023
عضو شوید
سخنگوی کرملین گفت: روسیه برای تضمین امنیت بلاروس تعهداتی دارد.
به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست جمهوری روسیه گفت: روسیه تعهداتی برای تضمین امنیت بلاروس دارد.
بنابراین او درباره ای سخنان معاون پیشین وزیر دفاع ملی لهستان، جنرال والدمار اسکرزیپچاک، که اعتراف کرد، که ورشو در حال آماده شدن برای کودتای مسلحانه در جمهوری همسایه و مشارکت در پشتیبانی از آن از طریق ابزار نظامی است، اظهار نظر کرد.
پسکوف تاکید کرد: "این کشور همسایه شریک، متحد و کشور برادر ما برای ما است. طبیعتا فدراسیون روسیه تعهداتی برای تضمین امنیت بلاروس دارد که ما در مواجهه با چنین تهدید آشکاری انجام خواهیم داد".
به گفته وی، امروز لهستان کشوری غیردوست برای روسیه است که رهبری آن "به روسوفوبیا می رود".
 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.02.2023
پولند موانع ضد تانک را در راه های مرزی منتهی به بلاروس و روسیه نصب کرده است
سخنگوی کرملین توضیح داد: "و می‌بینیم که این کشور دشمن ما، در واقع آشکارا از قصد خود برای دخالت مستقیم، از جمله با زور، در امور داخلی یک کشور همسایه صحبت می‌کند".
یادآوری می کنیم، که اسکشیپچاک معاون پیشین وزیر دفاع ملی لهستان در پخش کانال تلویزیونی Polsat اشاره کرد، لهستان به تشکل های مسلحی که می توانند با مقامات بلاروس مخالفت کنند، کمک خواهد کرد، زیرا آنها اکنون به نیروهای مسلح اوکراین کمک می کنند.
الکساندر لوکاشنکو، رئیس جمهور بلاروس گفت، که غرب قصد دارد به قلمرو این جمهوری حمله کند تا آن را نابود کند. به گفته وی، "تشکیل هنگ ها، بنرها، لژیون های خاص برای کودتای بعدی در بلاروس در حال انجام است". رئیس جمهور بلاروس خاطرنشان کرد، که غرب شبه نظامیان را از بلاروس های فراری می سازد، زیرا استفاده از آنها حیف نیست. در همان زمان، تروریستان برای انجام عملیات خرابکارانه و ارعاب به داخل خاک بلاروس پرتاب می شوند، آنها سعی می کنند سلول هایی برای هماهنگی اقدامات اعتراضی ایجاد کنند، آنها پول و سلاح را منتقل می کنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала