- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

واکنش وزارت خارجه امریکا درباره ای یورش گروه خرابکار و شناسایی اوکراینی در بلگورود

© AP Photo / Pablo Martinez MonsivaisЗдание Госдепартамента США в Вашингтоне
Здание Госдепартамента США в Вашингтоне  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.05.2023
عضو شوید
سخنگوی وزارت خارجه امریکا درباره ای یورش گروه خرابکار و شناسایی اوکرایی در منطقه بلگورود واکنش نشان داده و گفت: ایالات متحده یورش در درون فدراسیون روسیه را تشویق نمی کند.
به گزارش اسپوتنیک، متیو میلر، سخنگوی وزارت امور خارجه امریکا روز سه‌شنبه درباره ای یورش یک گروه خرابکار و شناسایی اوکراینی به منطقه بلگورود گفت: ایالات متحده یورش های اوکراین به خاک روسیه را تشویق نمی‌کند، اما به کی‌یف حق تصمیم‌گیری می‌دهد.
Здание Министерства обороны Российской Федерации на Фрунзенской набережной в Москве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.05.2023
کلوپ ویدیو
وزارت دفاع روسیه تجهیزات آسیب دیده از جای نابودی خرابکاران اوکراینی را به نشر رساند + ویدیو
او در یک نشست توجیهی به خبرنگاران گفت: "ما تشویق نمی‌کنیم یا فرصت‌هایی را برای یورش در داخل روسیه فراهم نمی‌کنیم و این را به صراحت اعلام کردیم. اما همچنین گفتیم که این به اوکراین (تصمیم‌گیری) بستگی دارد که چگونه این جنگ را به راه بیندازد".
وی همچنین افزود، که وزارت امور خارجه از گزارش های استفاده از تسلیحات امریکایی توسط شبه نظامیان خرابکار و شناسایی آگاه است، اما ایالات متحده در مورد عینی بودن این اطلاعات "تردید" دارد.
یادآوری می کنیم، که روز دوشنبه یک گروه خرابکار و شناسایی اوکراینی وارد قلمرو منطقه گریوورون در منطقه بلگورود شد. به گفته ویب سایت فرماندار و دولت منطقه بلگورود، در نتیجه این حمله چندین غیرنظامی زخمی شدند، به آنها کمک می شود، یک غیرنظامی مردی از روستای کوزینکا کشته شد. کمیته تحقیقات فدراسیون روسیه پس از حمله شبه نظامیان اوکراینی به منطقه بلگورود از آغاز یک پرونده جنایی در شش ماده از جمله حمله تروریستی خبر داد. وزارت دفاع روسیه روز سه شنبه اعلام کرد که تشکیلات ملی گرای اوکراینی که به منطقه بلگورود حمله کرده بودند، شکست خورده و بیش از 70 تروریست کشته شدند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала