جزئیاتی در مورد حمله بر منطقه بلگورود روسیه و واکنش کرملین

© Sputnik / Natalia SeliverstovaАвтомобили полиции и скорой медицинской помощи. Архивное фото
Автомобили полиции и скорой медицинской помощи. Архивное фото - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.05.2023
عضو شوید
گلادکوف والی منطقه بلگورود اعلام کرد که 12 نفر در جریان گلوله باران منطقه بلگورود در روز دوشنبه زخمی شدند.
به گزارش اسپوتنیک، والی ویاچسلاو گلادکوف در کانال تلگرامی خود نوشته است که در جریان گلوله باران منطقه بلگورود، 12 نفر زخمی شدند.
به گفته وی، صبح روز قبل، شبه نظامیان اوکراینی با هاوان و توپخانه گسترده به منطقه شهری گریورون شلیک کردند. شهر گرایورون و روستاهای اطراف آن از جمله گولووچینو، آنتونوفکا، کوزینکا، اسپوداریوشنو، گورا پودول، گلوتوو، زاموستیه، بزیمنو، زارچیه، وت اورلووکا و نووسترووکا مورد حمله قرار گرفتند.
گلادکوف نوشت: "از راکت انداز چندگانه MLRS روی ساختمان های مسکونی و غیرنظامیان حمله کردن، وسایل انفجاری از کوادروکوپترها پرتاب شدند. در نتیجه، 12 غیرنظامی زخمی شده اند، به 29 خانه شخصی و سه وسایط نقلیه خسارت وارد شده است."
علاوه بر این، والی اضافه کرد که در 14 منطقه برق وجود ندارد. او قول داد که کار بازسازی زمانی که شرایط عملیاتی اجازه دهد آغاز خواهد شد.
Последствия обстрела в Белгородской области - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.05.2023
در منطقه بلگورود، پاکسازی قلمرو از دست گروه جنایتکاران اوکراینی ادامه دارد
گلادکوف در مورد دیگر شهرک های منطقه بلگورود که نیز مورد اصابت قرار گرفته اند صحبت کرد. وی نوشته است که منطقه بلگورود 15 بار مورد حمله قرار گرفت، یک پهپاد در روستای نیکولسکویه سرنگون شد و 14 گلوله توپ به سمت روستای ژوراولوکا شلیک شد. در منطقه بوریسوفسکی، لوزووایا رودکا از هاوان شلیک شد و دو بمب از هواپیماهای بدون سرنشین پرتاب شد.
از سوی دیگر دیمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست جمهوری روسیه، در خصوص حمله اوکراین در منطقه بلگورود، گفت که این موضوع مایه نگرانی عمیق است و به تلاش زیادی نیاز دارد.
وی خاطرنشان کرد: البته آنچه دیروز رخ داد باعث نگرانی عمیق می شود، این یک بار دیگر تأیید می کند که شبه نظامیان اوکراینی به فعالیت های خود علیه کشور ما ادامه می دهند، این مستلزم تلاش زیاد ما است.
پسکوف در خصوص مسئله تقویت مرزهای روسیه گفت: موضوع ویژگی های حفاظتی طرح های مختلف، مسئله کرملین نیست. ما مجاز به ارائه هیچ گونه ارزیابی نیستیم.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала