"ترسناک‌ترین" راز زلنسکی در فرانسه فاش شد

© AP Photo / Christophe Gateau/Pool Президент Украины Владимир Зеленский сидит в машине возле дворца Бельвю в Берлине, Германия
 Президент Украины Владимир Зеленский сидит в машине возле дворца Бельвю в Берлине, Германия - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.05.2023
عضو شوید
رافری، خبرنگار "ارزش های جاری" (Valeurs Actuelles) از دست دادن نيروهای نظامی را ترسناک‌ترين راز زلنسکی ناميد.
به گزارش اسپوتنیک، به نقل از "ارزش های جاری" (Valeurs Actuelles)، تعداد سربازان کشته شده اوکراینی اطلاعات نامطلوبی برای رئیس جمهور اوکراین ولودیمیر زلنسکی است.
مریادک رافری می‌نویسد: "تعداد کشته شدگان همچنان یکی از ترسناک‌ترین راز پنهان رئیس جمهور ولادیمیر زلنسکی است، اگرچه طبق همه گزارش ها، شکی وجود ندارد که از اواخر تابستان، تعداد کشته شدگان و مجروحان به شدت افزایش یافته است."
به گفته وی، مقامات کیف به شدت از درخواست مربیان فرانسوی که سربازان اوکراینی را با سؤالاتی در مورد تلفات آموزش می دادند، ناراضی هستند. نویسنده خاطرنشان کرد که به گفته منبع، از 40 تا 60 درصد از سربازان نیروهای مسلح اوکراین که در فرانسه آموزش دیده اند، با یکدیگر تماس ندارند. این منبع تصریح کرد که آنها به احتمال زیاد قبلاً در نبرد کشته شده بودند. پیر آنرو، افسر بلندپایه سابق توپخانه هسته ای ناتو، پیشتر در مصاحبه با ریانووستی همین ارقام را نقل کرد.
Последствия обстрела в Белгородской области - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.05.2023
در منطقه بلگورود، پاکسازی قلمرو از دست گروه جنایتکاران اوکراینی ادامه دارد
رافری گفت که کیف بین 2500 تا 3000 سرباز برای انجام یک ضد حمله دارد، اما این اعداد با استانداردهای ناتو که باید بین 5000 تا 8000 باشد فاصله زیادی دارد. علاوه بر این، روزنامه نگار تاکید کرد، موازنه قوا به وضوح در جهت ارتش روسیه است. بنابراین، به عنوان مثال، به گفته ارتش فرانسه، روسیه سه برابر بیشتر از اوکراین تسلیحات توپخانه دارد، در مورد پرسنل آنها هنوز چیزی اشاره نکردیم.
از آغاز عملیات ویژه، قوای مسلح روسیه 428 هواپیما، 235 هلیکوپتر، 4262 پهپاد، 424 سیستم موشکی ضدهوایی، 1100 سیستم راکت انداز چندگانه، 9257 تانک و سایر موترهای زرهی، 4881 وسایط صحرایی، 4881 دستگاه توپخانه و 39 قطعه نظامی را از کار انداخته است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала