نظریات جالب کارشناس ترکی در مورد F-16 و اوکراین

© Photo / TURKISH ARMED FORCESИстребитель ВВС Турции F-16C Viper
Истребитель ВВС Турции F-16C Viper - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.05.2023
عضو شوید
رئیس جمهور امریکا طی کنفرانس مطبوعاتی در اجلاس G7 اظهار داشت که ایالات متحده به همراه متحدان‌اش آموزش پیلوتان اوکراینی را برای بهره برداری از طیارات نسل چهارم از جمله F-16 های امریکایی آغاز خواهند کرد.
به گزارش اسپوتنیک، علی فواد گوکچه - دانشمند علوم سیاسی و استاد پوهنتون غازی انتپ ترکیه به اسپوتنیک گفت که این اقدام به طولانی شدن جنگ کمک خواهد کرد.
قابل ذکر است که غرب نتوانست به نتیجه مطلوب در این جنگ دست یابد - نتوانست روسیه را تضعیف کند. تحریم ها نتیجه مطلوب را نداشت. "نقشه" انرژی روسیه همه این عوامل را مسدود کرد. غرب که به نتیجه ای نرسیده است، با استفاده از مزدوران خارجی برای مقاصد خود، سعی در طولانی کردن جنگ دارد. وسایط زرهدار و تانک به کیف تحویل داده شد، اما برای انجام یک حمله متقابل به هوانوردی نیاز دارد. بدون هوانوردی، عملیات نظامی با استفاده از وسایط زرهدار موفقیت آمیز نخواهد بود. بنابراین، این سوال مطرح شد که از اوکراین با طیارات F-16 حمایت شود. قبلاً به او طیارات MiG-29 شوروی داده می شد ، اما این کافی نبود و بیشتر ماشین ها MOT مورد نیاز را رد نکردند. ابتدا قرار است پیلوتان اوکراینی برای پرواز با F-16 آموزش داده شود و سپس تحویل مستقیم آغاز شود.
صربستان جنگنده های MiG-29 و SAM BUK را از بیلوروس رایگان دریافت خواهد کرد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.01.2017
صربستان جنگنده های MiG-29 و SAM "BUK" را از بیلوروس رایگان دریافت خواهد کرد
بدین ترتیب غرب به دنبال تشدید تنش و با کشاندن خصومت ها به اهداف خود است. اما آنها قادر به انجام این کار نخواهند بود، زیرا روسیه از یک سو دارای منابع انرژی قدرتمند است و از سوی دیگر دارای متحدان قدرتمندی مانند چین و کشورهای عربی است. همانطور که می‌دانیم، این رویارویی بین روسیه و اوکراین نیست، بلکه بین روسیه و ایالات متحده است که می‌خواستند روسیه در هرج و مرج و بی‌ثباتی فرو برود و نتواند از چین در مبارزه با امریکا در منطقه بحر آرام حمایت کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала