خراسانی دو برادرزاده ای رئیس امنیت پیشین را با خود برد

© © Sputnikخراسانی دو برادرزاده ای رئیس امنیت پیشین را با خود برد
خراسانی دو برادرزاده ای رئیس امنیت پیشین را با خود برد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.05.2023
عضو شوید
یک فرمانده گروه طالبان دو برادرزاده رئیس امنیت پیشین را به جای نامعلوم انتقال داده است.
به گزارش اسپوتنیک، منابع در‌کابل به اسپوتنیک افغانستان گفتند: "به تاریخ ۲۷ ثور برابر با ۱۷ می روز چهارشنبه ساعت۸:۲۰ دقیقه شب کابل عبدالحمید خراسانی با افراد زیر امرش به منزل مسکونی برادر انجینیر علی رئیس امنیت پیشین پنجشیر و رئیس امنیت اطلاعات نظامی (خاد), واقع در قلعه نجارای کابل یورش برده و پس از آنکه نتوانستن برادر وی( حاجی سعید رحیمی) را دستگیر نمایند، پسران وی به اسم محمد موسی و ادریس که به ترتیب ۱۶ و ۱۷ سال سن دارند را به زور و جبر همراه لت و کوب با خودشان بردند".
عبدالحمید خراسانی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.05.2023
کناره گیری خراسانی از مقامش
بر پایه این گزارش، رانجینیر علی که پس از فروافتادن جمهوریت بیشتر در دوشنبه پایتخت تاجیکستان می‌باشد از دوره حکومت مجاهدین تا جمهوریت در رده های بالای اطلاعات و امنیت وظیفه نموده است و هنگام فروافتادن جمهوریت به عنوان رئیس (خاد نظامی یا ۶۰۰ بود).
منبع گفت: دور پسر آقای علی در زندان و زیر شکنجه عبدالحمید خراسانی قرار دارند, عقده های شخصی خراسانی, باج گیری از شخص علی و پنجشیری بودن این نوجوانان زیر سن از عوامل یورش به خانه برادر انجینیر علی و دستگیری این پسران نوجوان او هست.
یادآوری می کنیم، که دیروز خبر برکناری عبدالحمید خراسانی از مقام ولسوالی احمد آباد پکتیا گزارش شد. او در زمان حکومت پیشین هم چند ماه به زندان انداخته شد. کارشناسان درباره ای او می گویند، که او آدم با ثباتی نیست و تاکنون چندین بار تغییر عقیده داده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала