بایدن بسته جدید کمک نظامی به کیف را اعلام کرد

© Sputnik / Stringer /  مراجعه به بانک تصاویر Супруга президента США Джо Байдена Джил, президент Украины Владимир Зеленский и президент США Джо Байден во время встречи в Белом доме
Супруга президента США Джо Байдена Джил, президент Украины Владимир Зеленский и президент США Джо Байден во время встречи в Белом доме - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.05.2023
عضو شوید
بسته کمکی جدید ایالات متحده به اوکراین شامل مهمات توپخانه و خودروهای زرهی است.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری فرانسه، جو بایدن، رئیس جمهور امریکا بسته دیگری از کمک های نظامی به اوکراین را اعلام کرد.
در این بیانیه آمده است: "بایدن روز یکشنبه یک بسته جدید تسلیحاتی برای کیف را در دیدار با ولادیمیر زلنسکی در هیروشیما اعلام کرد".
Погрузка военной помощи для Украины на авиабазе Довер, США - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.04.2023
بسته ای جدید کمک نظامی امریکا به اوکراین
به گفته این آژانس، بسته جدید شامل مهمات، توپخانه و خودروهای زرهی جدید خواهد بود.
به گفته این آژانس، بسته جدید شامل مهمات، توپخانه و خودروهای زرهی جدید خواهد بود.
همانطور که پولیتیکو به نقل از مقام های ناشناس نوشته است، هزینه بسته جدید 375 میلیون دالر برآورد شده است. این شامل مهمات اضافی برای توپخانه، خودروهای زرهی و سلاح های ضد تانک است، یعنی همه چیزهایی که ایالات متحده پیش از این به اوکراین ارائه کرده است.
یادآوری می کنیم، که ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه تاکید کرد، روسیه به دنبال چرخاندن چرخ طیار درگیری اوکراین نیست، بلکه به دنبال پایان دادن به آن است. اما کشورهای غربی به طور مداوم در مورد لزوم ادامه خصومت ها، افزایش عرضه سلاح و آموزش جنگنده های نیروهای مسلح اوکراین در خاک خود صحبت می کنند. مسکو بارها اعلام کرده است، که کمک های نظامی غرب برای اوکراین نوید خوبی ندارد و تنها درگیری را طولانی می کند و حمل و نقل با تسلیحات به یک هدف قانونی برای ارتش روسیه تبدیل می شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала