مدودف از ماسک برای بازدید از آرتموفسک دعوت کرد

© Sputnik / Ekaterina Shtukina /  مراجعه به بانک تصاویر Председатель "Единой России", заместитель председателя Совета безопасности РФ Дмитрий Медведев
Председатель Единой России, заместитель председателя Совета безопасности РФ Дмитрий Медведев - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.05.2023
عضو شوید
مدودف سال گذشته در پاسخ به توئیت ماسک از او برای بازدید از آرتیوموفسک دعوت کرد.
به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری مدودف، معاون رئیس شورای امنیت، با دعوت از ایلان ماسک، تاجر امریکایی در مورد وضعیت آرتموفسک به این شهر، پاسخ داد.
در اکتبر سال گذشته، این سیاستمدار در مورد تصمیم لیز تراس، نخست وزیر سابق بریتانیا برای کناره گیری از سمت خود، پیامی در توییتر گذاشت: "خداحافظ، کاهو برایتت تبریک می‌گویم". ماسک به این پست واکنش نشان داد و از شوخ طبعی مدودف قدردانی کرد. در همان زمان، میلیاردر امریکایی پرسید که روسیه در آرتموفسک چگونه "کار می کند".
مدودف در واکنش به پست ماسک در توییتر نوشت."ایلان ماسک، از من در مورد باخموت پرسیدی... خودت بیا و ببین!"
همانطور که یوگنی پریگوژین، بنیانگذار گروه واگنر امروز اعلام کرد، نیروهای روسی کنترل کامل بر آرتموفسک را به دست آورده اند.
وی همچنین تصریح کرد که از 25 ماه اپریل، پیلوط های طیاره‌های تهاجمی برای استراحت و بازآموزی عقب نشینی را آغاز خواهند کرد. جنگنده های این گروه همچنین "خطوط دفاعی لازم" را ایجاد خواهند کرد. کنترل شهر به وزارت دفاع منتقل می شود.
آرتموفسک در جمهوری خلق دونتسک در شمال شهر بزرگ گورلووکا واقع شده است. این یک مرکز حمل و نقل مهم برای تامین تجهیزات گروه اوکراینی در دونباس است؛ نبردهای شدیدی برای به دست گیری این منطقه ماه‌ها جریان داشته است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала