جنرال دوستاره‌ای ارتش ایالات متحده دیویس: زلنسکی اشتباهات هیتلر را تکرار می‌کند

© Photo / The Presidential Office of UkraineПрезидент Украины Владимир Зеленский во время своего визита в Донецкий и Харьковский район
Президент Украины Владимир Зеленский во время своего визита в Донецкий и Харьковский район - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.05.2023
عضو شوید
رسانه ها گزارش میدهد که مقابله نیروهای مسلح اوکراین می تواند اقدامات آلمان در 1944-1945 را تکرار کند.
به گزارش اسپوتنیک، جنرال متقاعد ارتش ایالات متحده دانیل دیویس در مقاله ای برای 19FortyFive می نویسد ولادیمیر زلنسکی در جبهه با همان فاجعه ای روبرو است که ادولف هیتلر دیکتاتور نازی پس از حمله آردن در دسمبر 1944 تا جنوری 1945 با آن روبرو شد.
او یادآور شد که تا پایان سال 1944، متحدان ائتلاف ضد هیتلر در فرانسه و بلجیم مستقر شده بودند و در حال توسعه حمله ای بودند که در جون همان سال در نرماندی آغاز شد.
"هیتلر از ترس افزایش تعداد متفقین - همراه با قابلیت های صنعتی غرب - محاسبه کرد که چاره ای جز انجام یک ضد حمله غافلگیرکننده برای تلاش برای عقب راندن متفقین ندارد... پس از موفقیت اولیه، نیروهای نازی توسط نیروهای عظیم متفقین و توانایی بی امان صنعت آنها برای جنگ خسته شده بودند. اوکراین ممکن است تحت شرایط مشابه و تقریباً با همان هدف در آستانه یک حمله باشد."
روسیه: 12 گلوله هیمارس وموشک سایه طوفان انگلیس در اوکراین منهدم شدند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.05.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه: 12 گلوله هیمارس و موشک سایه طوفان انگلیس در اوکراین منهدم شدند
به دلایل مشابهی که تهاجم آلمان شکست خورد، دیویس معتقد است که اوکراین در صورت حمله بهار یا تابستان امسال با تهدید جدی روبرو خواهد شد.
در عین حال رادیو اسپوتنیک گزارش داد که ایالات متحده سه دلیل را برای به تعویق انداختن حمله متقابل نیروهای مسلح اوکراین ذکر کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала