پاتروشف: ایالات متحده دست به قتل تاتارسکی و سوء قصد علیه پریلپین را داشت

© Sputnik / Алексей НикольскийСекретарь Совета безопасности РФ Николай Патрушев выступает на оперативном совещании президента РФ с постоянными членами Совета безопасности РФ (21 февраля 2022). Москвa
Секретарь Совета безопасности РФ Николай Патрушев выступает на оперативном совещании президента РФ с постоянными членами Совета безопасности РФ (21 февраля 2022). Москвa - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.05.2023
عضو شوید
پاتروشف، دبیر شورای امنیت، از دست داشتن ایالات متحده در قتل تاتارسکی و دوگینا خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، نیکلای پاتروشف، دبیر شورای امنیت، گفت که واشنگتن ترور داریا دوگینا و ولادلن تاتارسکی و همچنین سوء قصد به زاخار پریلپین را هماهنگ کرده است.
وی در نشستی در سیکتیوکار گفت: "رژیم نئونازی کی‌یف که از سوی آنگلوساکسون تغذیه می‌شود، با ایجاد تهدیدات جدید برای امنیت ملی روسیه، اقدامات تروریستی را به خاک کشورمان منتقل کرد".
دبیر شورای امنیت تصریح کرد: سرویس‌های اطلاعاتی امریکا در طراحی و هماهنگی انفجار پل کریمه، انفجار خط لوله گاز نورد استریم و سایر حملات تروریستی نقش داشتند.
وی در ادامه توضیح داد که چنین عملیات‌ها با یک کمپاین اطلاعاتی که در واشنگتن و لندن از قبل آماده شده، همراه است و هدف آن بی ثباتی در وضعیت سیاسی و اجتماعی و تضعیف پایه های قانون اساسی و حاکمیت روسیه است.
آیا پوتین تست کرونا داده است؟  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.05.2023
پوتین: حملات به ارزش های معنوی روسیه متوقف نمی شود
دبیر شورای امنیت خاطرنشان کرد، کشور های غربی به رهبری ایالات متحده به طور مستقیم در درگیری اوکراین در کنار رژیم تروریستی کی‌یف دخالت دارد. اجیران و مستشاران خارجی به طور مستقیم در خصومت ها همراه با نئونازی های اوکراینی مشارکت دارند.
به گفته وی، مربیان ناتو در حال آماده سازی گروه های جنایتکاران و تروریستی اوکراینی هستند و فعالیت های آنها را هماهنگ می کنند و این را به عنوان "کمک امریکا در حفاظت از اوکراین" به جامعه جهانی ارائه می دهند.
علاوه بر این، پاتروشف از فعال شدن گروه های کشفی و جنایتکار اوکراینی، سازمان های تروریستی بین المللی، ساختارهای رادیکال و افراطی در روسیه خبر داد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала