لاوروف از رنسانس اسلام در روسیه خبر داد

© Sputnik / Пресс-служба МИД РФ /  مراجعه به بانک تصاویر Министр иностранных дел РФ Сергей Лавров принимает участие во встрече глав внешнеполитических ведомств в форматах Россия-АСЕАН, Восточноазиатского саммита (ВАС) и Регионального форума АСЕАН по безопасности (АРФ) (5 августа 2022). Камбоджа
Министр иностранных дел РФ Сергей Лавров принимает участие во встрече глав внешнеполитических ведомств в форматах Россия-АСЕАН, Восточноазиатского саммита (ВАС) и Регионального форума АСЕАН по безопасности (АРФ) (5 августа 2022). Камбоджа - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.05.2023
عضو شوید
وزیر امور خارجه لاوروف می‌گوید، اسلام در روسیه در حال تجربه یک رنسانس و یک اعتلای بی سابقه است.
به گزارش اسپوتنیک، سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه روز جمعه گفت: اسلام در روسیه در حال تجربه یک رنسانس است، همزیستی هماهنگ با ادیان دیگر، مسلمانان روسیه شانه به شانه سایر روس ها از امنیت کشور دفاع کرده اند و همچنان به دفاع از آن ادامه می دهند.
لاوروف در مصاحبه ای برای مستند "راهی به سوی جهان اسلام" گفت: "اسلام در روسیه دوران رنسانس و صعود بی سابقه ای را تجربه می کند و با سایر ادیان سنتی هماهنگ است. کار مشترک ما نشان داد که ارزیابی های گسترده ای در مورد روابط بین تمدن ها و بین مذاهب که در داخل کشور و در سطح بین المللی مورد بحث قرار می گیرند، یکسان است. ما در دفاع از ارزش های معنوی و اخلاقی، مخالفت با اسلاموفوبیا، مسیحوفوبیا و هر گونه دیگر از تعصب مذهبی متحد هستیم."
Здание Министерства иностранных дел РФ в Москве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.05.2023
مسدود شدن راه 500 امریکایی به خاک روسیه
وزیر خارجه روسیه اشاره کرد: "شناخت گسترده جهان اسلام از این واقعیت که مسلمانان روسیه مشارکت کاملی در زندگی سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و معنوی این کشور دارند، در کنار روس های دیگر شجاعانه و فداکارانه از امنیت روسیه دفاع کرده اند و همچنان در حال دفاع از آن هستند."
وی تاکید کرد: و این به ویژه در حال حاضر در عملیات نظامی ویژه آشکار است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала