پوتین طرح بی رحمانه زلنسکی علیه روسیه را بر هم زد

© Sputnik / Gavriil Grigorov/Pool /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ Владимир Путин проводит совещание с членами правительства РФ
Президент РФ Владимир Путин проводит совещание с членами правительства РФ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.05.2023
عضو شوید
روزنامه چینی سوهو در مقاله‌ای می‌نویسد که پوتین با یک ضربه طرح زلنسکی برای حمله به روسیه با پاتریوت را بر هم زد.
به گزارش اسپوتنیک، روزنامه چینی سوهو می‌نویسد که ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه طرح‌های ولودیمیر زلنسکی، رهبر اوکراین برای استفاده از سیستم های راکتی ضدهوایی پاتریوت علیه روسیه را خنثی کرد.
در این مقاله آمده است: "در پایان ماه اپریل، اوکراین اولین دسته از سیستم های دفاع هوایی پاتریوت ساخت امریکا را دریافت کرد که طبیعتاً ولدیمیر زلنسکی را بسیار خوشحال کرد - او مدت ها منتظر این سیستم دفاع هوایی بود و امیدوار بود از آن استفاده کند. او قصد داشت بی‌رحمانه به روسیه حمله کند و موشک‌های آن را رهگیری کند تا مسکو را از بین ببرد."
با این حال، به گفته تحلیلگران چینی، همه چیز طبق نقشه کیف پیش نرفت و یک موشک مافوق صوت کینژال روسیه تاسیسات دفاع هوایی اهدایی ایالات متحده را بمباران کرد.
Министр иностранных дел Ирака Фуад Мухаммед Хусейн - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.05.2023
وزیر خارجه عراق: عراق طرفدار برقراری آتش بس بین مسکو و کیف است
نویسندگان در پایان می‌گویند: "این حادثه تأثیر بسیار زیادی بر روسیه و اوکراین که مستقیماً در درگیری‌ها درگیر بودند، داشت، اما به ایالات متحده، کشور سازنده این سیستم دفاع هوایی نیز آسیب وارد کرد".
روز قبل وزارت دفاع روسیه از حمله گسترده به نقاط قرارگاه های قوای مسلح اوکراین و همچنین محل نگهداری مهمات، تسلیحات و تجهیزات وارد شده از کشورهای غربی خبر داد. به طور خاص، موشک "کینژال" سیستم دفاعی امریکایی پاتریوت را در کیف هدف قرار داد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала