انتشار نامه ای دربرگیرنده ای سخنان رئیس اداره اطلاعات اوکراین در سازمان ملل از سوی روسیه

© iStock.com / lucagavagnaФлаги в Центральных учреждениях Организации Объединенных Наций в Нью-Йорке, США
Флаги в Центральных учреждениях Организации Объединенных Наций в Нью-Йорке, США - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.05.2023
عضو شوید
روسیه در شورای امنیت سازمان ملل اظهارات رئیس اداره اطلاعات اصلی اوکراین درباره یورش های تروریستی در برابر روس ها را منتشر کرد.
به گزارش اسپوتنیک، نمایندگی دایم فدراسیون روسیه در سازمان ملل به خبرنگار گفت: "روسیه نامه‌ای به شورای امنیت سازمان ملل متحد به عنوان سندی رسمی در پیوند با اظهارات نفرت‌انگیز کریل بودانوف رئیس اطلاعات نظامی اوکراین، درباره برنامه‌هایی برای "ادامه کشتار روس‌ها در هر کجا" منتشر کرد و به روس‌هراسی و تحریک به خشونت در خطوط قومی اشاره کرد".
Начальник Главного управления разведки Министерства обороны Украины Кирилл Буданов  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.05.2023
رئیس اداره اطلاعات اوکراین: کیف در قتل روس‌های سرشناس دست دارد
این هیئت اعلام کرد: نامه ای در پیوند با اظهارات مشهور رئیس اطلاعات نظامی اوکراین امروز به عنوان سند رسمی شورای امنیت سازمان ملل منتشر شده است.
واسیلی نبنزیا، نماینده دائم روسیه در سازمان ملل متحد، در نامه ای که نسخه ای از آن در اختیار اسپوتنیک است، به سخنان غیرقابل قبول بودانوف توجه می کند که می گوید: "ما روس ها را کشتیم و به کشتن روس ها در هر کجای زمین تا پیروزی کامل اوکراین ادامه خواهیم داد".
نبنزیا می نویسد: "این یک نمونه آشکار از سخنان نفرت، روسوفوبیا، تحریک به خشونت به دلایل قومی است".
در این نامه همچنین به نظرسنجی در یکی از رسانه‌های اوکراینی اشاره شده است که بعد از داریا دوگینا، ولادلن تاتارسکی و زاخار پریلپین چه کسی باید باشد.
در این نامه آمده است: "این مظاهر سخنان نفرت، روس‌هراسی، تحریک به خشونت بر مبنای ملی، حداقل نقض آشکار قوانین کنوانسیون بین‌المللی رفع همه اشکال تبعیض نژادی است".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала