چرا قوای مسلح اوکراین اقدام متقابل انجام نمی دهند؟

© Sputnik / Mikhail Palinchak/Press service of the President of UkraineВоенная техника на военном аэродроме в Чугуево Харьковской области
Военная техника на военном аэродроме в Чугуево Харьковской области - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.05.2023
عضو شوید
جنرال امریکایی هرتلینگ می‌گوید، قوای مسلح اوکراین به دلیل خطرات زیاد برای مدت طولانی برای یک ضد حمله آماده شده اند.
به گزارش اسپوتنیک، مارک هرتلینگ، جنرال بازنشسته ارتش امریکا در مقاله‌ای برای واشنگتن پست می نویسد: ارتش اوکراین به دلیل پیچیدگی عملیات و خطرات زیاد، اقدام به ضد حمله نمی کند.
وی افزود: "عملیات تهاجمی به نیروهای بیشتر، قدرت مانور بهتر، هدف گیری و تیراندازی دقیق و خطوط تدارکات طولانی تر و مطمئن تر نیاز دارد. ارتش اوکراین هرگز چنین کاری در این مقیاس انجام نداده است. در تجربه آموزشی و جنگی من، حتی برای نیروهای با تجربه و آموزش دیده بسیار دشوار است که قدرت جنگی را در چند نقطه مهم حمله متمرکز کنند."
به گفته جنرال، حمله ی متقابل با خطرات زیادی همراه است، زیرا در لحظه ای که به سربازان قوای مسلح اوکراین دستور داده می شود که به جلو حرکت کنند، "عقب نشینی آنها غیرممکن خواهد بود." او در پایان گفت، حتی برای نخبه ترین بخش های ارتش امریکا و بهترین فرمانده نظامی، این یک چالش جدی خواهد بود.
Британский генерал Cэр Ричард Ширрефф   - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.05.2023
ممکن کیف در صورت شکست تعرض حمایت غرب را از دست بدهد
قابل یادآوری است که روز قبل، ولودیمیر زلنسکی، در جریان سفر به بریتانیا، گفت که اوکراین برای یک ضد حمله به زمان بیشتری نیاز دارد. علاوه بر این، او پیشتر توضیح داد که نیروهای مسلح اوکراین می توانند در حال حاضر حمله کنند، اما "آنها افراد زیادی را از دست خواهند داد."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала