نکوهش بدگمانی زلنسکی در باره ای جنگ افزارهای آلمانی

© Sputnik / Stringer /  مراجعه به بانک تصاویر Пресс-конференция президента Украины Владимира Зеленского
Пресс-конференция президента Украины Владимира Зеленского - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.05.2023
عضو شوید
نماینده پارلمان آلمان (بوندستاگ)، وسواس رئیس جمهور اوکراین برای افزایش عرضه جنگ افزار را نکوهش کرد.
به گزارش اسپوتنیک، سارا واگنکنشت، نماینده حزب چپ، در ایستگاه رادیویی Deutschlandfunk، وسواس ولودیمیر زلنسکی برای افزایش تدارکات تسلیحاتی و ایجاد ائتلاف جت جنگنده را محکوم کرد.
واگنکنشت گفت: "من این وسواس درباره ای تدارکات تسلیحات و ائتلاف جت های جنگنده را که زلنسکی خواستار آن است... من آن را یک مسیر نادرست می دانم. این منجر به صلح پیروزمندانه نخواهد شد، زیرا در جنگ در برابر یک قدرت هسته‌ای، این غیرممکن است و بنابراین مذاکرات باید در حال حاضر انجام شود و من خوشحال خواهم شد که دولت اوکراین جلوی آنها را بگیرد".
Начальник Главного управления разведки Министерства обороны Украины Кирилл Буданов  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.05.2023
رئیس اطلاعات اوکراین: نیروهای مسلح روسیه یکی از قدرتمندترین ارتش های جهان است
او توجه خود را به این واقعیت جلب کرد که آلمان پیش از این 11 میلیارد دالر سلاح به اوکراین اختصاص داده است، در حالی که سایر کشورها در انجام چنین اقداماتی عجله ندارند.
این سیاستمدار خاطرنشان کرد، که بسیاری از کشورها مایلند در مذاکرات صلح بین روسیه و اوکراین میانجی شوند، اما زلنسکی "به شدت" واکنش نشان می دهد و از کمک آنها امتناع می ورزد.
او گفت: "من معتقدم که با تقاضاهای زیاد و افزایش عرضه تسلیحات، نمی توان این جنگ را متوقف کرد".
یادآوری می کنیم، که زلنسکی پیشتر فرمانی را درباره اجرای تصمیم شورای امنیت ملی و دفاع اوکراین درباره عدم امکان مذاکره با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه امضا کرده بود. وی همچنین گفت، که اوکراین تا زمانی که پوتین رئیس جمهور است، هیچ مذاکره ای با روسیه انجام نخواهد داد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала