سوء استفاده امریکا از اروپا برای ضعیف کردن روسیه

© AP Photo / Virginia MayoФлаги США и Евросоюза на здании Европейского парламента в Брюсселе. Архивное фото
Флаги США и Евросоюза на здании Европейского парламента в Брюсселе. Архивное фото - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.05.2023
عضو شوید
گلوبال تایمز می‌نویسد، ایالات متحده اروپا را ربوده تا روسیه را از طریق درگیری اوکراین تضعیف کند.
به گزارش اسپوتنیک، بر اساس مقاله گلوبال تایمز، ایالات متحده در تلاش برای تضعیف روسیه از طریق ارسال تسلیحات به کیف، بر اروپا تأثیر می گذارد.
به گفته این نشریه، سفرهای اخیر ولادیمیر زلنسکی به کشورهای اروپایی تنها نشان می دهد که درگیری در اوکراین در حال افزایش است.
سونگ ژونگ پینگ، کارشناس نظامی گفت: "ایالات متحده به افزایش کمک های نظامی خود به اوکراین ادامه می دهد. واشنگتن همچنین کشورهای اروپایی را برای تامین سلاح به کیف ربوده است. همه اینها در خدمت منافع ایالات متحده است که هدف آن وادار کردن کشورهای اروپایی برای کمک به ایالات متحده در استفاده از مسئله اوکراین و برای مقابله با روسیه و تضعیف آن است."
Флаги Украины и США у здания Капитолия в Вашингтоне - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.05.2023
تاریخ ختم حمایت مالی امریکا برای زلنسکی اعلام شد
به نظر او، غرب با اقدامات خود، فقط درگیری در اوکراین را افزایش می دهد. این متخصص از واشنگتن خواست تا به دنبال آغاز زودهنگام مذاکرات صلح باشد و از چین الگو بگیرد.
روز شنبه، زلنسکی از ایتالیا و واتیکان دیدن کرد و روز یکشنبه به آلمان رفت و با فرانک والتر اشتاین‌مایر، رئیس‌جمهور آلمان در اقامتگاه خود در بلوو دیدار کرد. عصر همان روز، او برای دیدن امانوئل مکرون، رهبر فرانسه به پاریس رفت. زلنسکی روز دوشنبه برای دیدار با ریشی سوناک نخست وزیر بریتانیا وارد لندن شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала