یک طیاره روسی دو طیاره ناتو را مجبور به فرار کرد

© Sputnik / Alexei Danichev /  مراجعه به بانک تصاویر طیاره سو – 27
طیاره سو – 27 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.05.2023
عضو شوید
وزارت دفاع روسیه: طیاره سوخو-27 روسیه دو طیاره ناتو را بر فراز بحیره بالتیک رهگیری کرد .
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که سوخو-27 این کشور هنگام نزدیکی با طیارات جنگی "اوریون" قوای بحری آلمان و "آتلانتیک-2" قوای بحری فرانسه به سرحد روسیه به پرواز درآمد.

بنا به اعلام وزارت دفاع روسیه، در تاریخ 15 می، رادارهای روسیه بر فراز بحیره بالتیک دو هدف هوایی را در حال نزدیک شدن به سرحد دولتی روسیه شناسایی کردند.
Истребители F16 ВВС США - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.06.2022
آموزش پیلوتان اوکراین با طیارات محاربوی ناتو

در بیانیه این وزارت آمده است: "به منظور کشف اهداف هوایی و جلوگیری از تجاوز به سرحدات دولتی روسیه، یک طیاره سوخو-27 از قوای دافع هوایی قوای بالتیک به پرواز در آمد. پیلوت طیاره روسی اهداف هوایی را به عنوان طیاره اکتشافی "آر-3سی" پایگاه "اوریون" قوای بحری آلمان و هواپیمای کشف تحت البحری "آتلانتیک-2" قوای بحری فرانسه را کشف نمودند.

وزارت دفاع اعلام کرد: "پس از چرخش و دوری هواپیماهای نظامی خارجی از سرحد دولتی روسیه، طیاره روسی به سلامت به فرودگاه خود بازگشت و هیچ گونه تخطی از سرحد دولتی روسیه صورت نگرفت.."

وزارت دفاع یادآور شد که پرواز طیارات شکاری روسی مطابق با قوانین بین المللی برای استفاده از حریم هوایی بر فراز آب های بی طرف بدون عبور از مسیرهای هوایی و نزدیک شدن خطرناک به هواپیمای یک کشور خارجی انجام شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала