کیف یک مکتب را در لوهانسک با دو موشک سایه طوفان هدف قرار داد

© Sputnik / Sergei Averin /  مراجعه به بانک تصاویر Разбитое окно и гильзы на подоконнике в жилом доме в Киевском районе Донецка
Разбитое окно и гильзы на подоконнике в жилом доме в Киевском районе Донецка - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.05.2023
عضو شوید
مرکز مشترک کنترل و هماهنگی روسیه در دونتسک گفت: کیف منطقه مکتب هوانوردی در لوهانسک را با دو موشک سایه طوفان مورد هدف قرار داد.
به گزارش اسپوتنیک، دفتر نمایندگی جمهوری خلق لوهانسک در مرکز مشترک کنترل و هماهنگی مسائل مربوط به جنایات جنگی اوکراین در کانال تلگرام خود گزارش داد، که کی‌یف بار دیگر از موشک‌های کروز سایه طوفان برای حمله به لوهانسک استفاده کرد.
در 15 می 2023، در ساعت 08:00، تشکیلات مسلح اوکراین با استفاده از دو موشک کروز سایه طوفان به شهر لوهانسک (LPR) حمله موشکی کردند.
Разбитое окно и гильзы на подоконнике в жилом доме в Киевском районе Донецка - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.05.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
هدف یورش در لوهانسک مکتب هوانوردی پیشین بود
این اداره افزود، که بر اثر انفجار در هفت خانه و یک ساختمان اداری، شیشه ها آسیب دیده است.
رودیون میروشنیک، رئیس پیشین دفتر نمایندگی جمهوری خلق لوهانسک در روسیه از حمله موشکی جدید صبح امروز به لوهانسک خبر داد. انفجارهایی در منطقه مکتب هوانوردی پیشین دریانوردان (VVAUSh) به وقوع پیوست. به گفته وزارت بهداشت جمهوری خلق لوهانسک، کسی آسیب ندیده است.
این سومین گلوله باران با استفاده از راکت‌هایی است که توسط بریتانیا به رژیم کیف ارائه می‌شود و پایتخت جمهوری خلق لوهانسک با آن گلوله باران می شود. نخستین بار نیروهای مسلح اوکراین در شامگاه 12 می بر شرکت محصولات پلیمری پولیپاک و کارخانه فرآوری گوشت میلام گلوله باری کردند.
همانطور که در وزارت دفاع روسیه اعلام شده، این موشک ها توسط هواپیماهای جنگی اوکراینی شلیک شده و سپس توسط جنگنده های روسی سرنگون شده است. دومین بار گلوله باری صبح روز بعد بر روستای یوبیلینی در حومه لوهانسک انجام شد. یک زن پیر زخمی شد و هفت ساختمان مسکونی آسیب دید.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала