ادامه کشمکش درگیری در پاکستان + ویدئو

© AP Photo / K.M. ChaudaryПолиция задерживает сторонника бывшего премьер-министра Пакистана Имрана Хана, Пакистан
Полиция задерживает сторонника бывшего премьер-министра Пакистана Имрана Хана, Пакистан - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.05.2023
عضو شوید
هزاران معترض طرفدار دولت به ساختمان اردوی پاکستان رسیدند.
به گزارش اسپوتنیک، هزاران نفر از حامیان ائتلاف حاکم پاکستان حین راهپیمایی در نزدیکی ساختمان محکمه عالی این کشور حاضر شدند.
جمعی از تظاهرکنندگان در انتظار سخنرانی رهبران احزاب دولتی به رهبری رئیس جمهور حزب دمکرات پاکستان و رهبر مجمع علمای مسلمان مولانا فضل الرحمن و معاون اول رئیس جمهور مسلم لیگ پاکستان مریم نواز در مقابل ساختمان تجمع کردند.
ائتلاف 13 حزب دولت پاکستان اوایل دوشنبه از تمدید تجمع اعتراضی در خارج از محکمه عالی این کشور خبر داد که به تحصن علیه "رفتار ترجیحی" قوه قضاییه کشور با عمران خان رهبر حزب جنبش عدالت تبدیل شد. به گزارش اکسپرس تریبون، کمیته مدیریت ساخت چادر و توالت را آغاز کرده است.
هفته گذشته پس از بازداشت عمران خان، قتل عام و شورش در لاهور و دیگر شهرهای پاکستان رخ داد. با تصمیم محکمه عالی، خان پس از آن به قید وثیقه آزاد شد.
رسانه های محلی گزارش دادند که صدراعظم سابق به همراه همسرش در ازای دفاع از این شرکت در دوسیه پولشویی، 5 میلیارد روپیه و ده ها هکتار زمین از شرکت املاک بحریه شهرک مستقر در اسلام آباد دریافت کرده اند. بر اساس گزارشات رسیده از اسلام آباد، همسر خان نیز با قرار وثیقه آزاد شده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала