10 تن مواد غذایی تاریخ تیرشده در لغمان سوختانده شد

© Sputnikلغمان
لغمان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.05.2023
عضو شوید
کمسیون مشترک صحت عامه، شاروالی، حفاظت محیط زیست، تجارت، قومندانی امنیه و مقامات ولسوالی ها 10 تن مواد تاریخ تیر شده را در لغمان جمع اپری و سوختاندند.
به گزارش‌اسپوتنیک، در لغمان 10 تن مواد غذایی تاریخ تیرشده توسط کمیسیون جمع آوری مواد غذایی تاریخ تیرشده جمع آوری و با حضور قاری زین العابدین عابد والی طالبان این ولایت سوزانده شد.
والی طالبان در ولایت لغمان، قاری زین العابدین عابد به خبرنگاران گفت که از سه ماه پیش کمیسیون ویژه ای در سطح ولسوالی ها برای جمع آوری مواد غذایی تاریخ تیرشده تشکیل شد.
عابد از تمامی مغازه داران و فروشندگان دوا خواست تا از فروش مواد غذایی و دواهای تاریخ تیرشده خودداری کنند و در صورت گرفتار شدن به جرم فروش مواد غذایی و داروهای تاریخ تیرشده، با برخورد قانونی مواجه خواهد شد.
Клубника - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.05.2023
امسال در بلخ 200 جریب زمین توت زمینی کشت شده است
از سویی هم قاری بلال محمد رئیس کمیسیون مذکور و ریس صنعت و تجارت طالبان گفت که با تلاش کمیسیون مشترک توانستند 10 تن مواد غذایی به ارزش 2 میلیون افغانی جمع آوری نموده و بسوزانند.
وی افزود: ما به کسی اجازه نمی دهیم اجناس و مواد تاریخ تیر شده را در شهر بفروشد.
شایان ذکر است که این کمیسیون شامل صحت عامه، شاروالی، قوماندانی امنیه، مقامات ولسوالی، حفاظت محیط زیست و ادارات صنعت و تجارت می باشد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала