مدودف: جهان به جنگ جهانی سوم نزدیک شده است

© Sputnik / Ekaterina Shtukina /  مراجعه به بانک تصاویر Заместитель председателя Совета безопасности РФ Дмитрий Медведев проводит в режиме видеоконференции заседание Межведомственной комиссии Совета безопасности РФ
Заместитель председателя Совета безопасности РФ Дмитрий Медведев проводит в режиме видеоконференции заседание Межведомственной комиссии Совета безопасности РФ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.05.2023
عضو شوید
مدودف گفت که یک جنگ ترکیبی آماده باش علیه روسیه به راه افتاده است.
به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری مدودف معاون رئیس شورای امنیت فدراسیون روسیه گفت که حامیان امریکایی و اروپایی کیف به شدت آن را با انواع سلاح های کشنده و ترور تشویق می کنند - در واقع آنها کار را به سوی جنگ جهانی سوم می کشانند که در آن هیچ برنده ای وجود ندارد.
مدودف در انجمن حقوقی ‏XI سنپترزبورگ گفت: "در واقع معلومدار است که یک جنگ ترکیبی تمام عیار علیه کشور ما به راه افتاده است. حامیان امریکایی و اروپایی آنها به شدت دشمنان ما را با انواع سلاح های کشنده پمپاژ می کنند، ترور را در مناطق مرزی روسیه تشویق می کنند، مرتکب خرابکاری و ترورهای سیاسی می شوند. در واقع آنها موضوع را به جنگ جهانی سوم، به یک فاجعه جهانی می کشانند. که در آن، همانطور که می دانید، هیچ برنده ای وجود نخواهد داشت."
Тренировочные полеты Ми-28Н в Тверской области - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.05.2023
در کریمه یک هلیکوپتر می-28 سقوط کرد
وی خاطرنشان کرد که امروز فدراسیون روسیه برای حفاظت از حاکمیت و تمامیت ارضی خود، امنیت میلیون ها شهروند، عملیات نظامی ویژه ای را انجام می دهد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала