- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

حملات قوای مسلح روسیه بر قوای مسلح اوکراین در نزدیکی آرتمیوسک + ویدیو

© Sputnik /  مراجعه به بانک تصاویر Артиллерийский удар по позициям ВСУ в западной части Артёмовска. Стоп-кадр с видео
Артиллерийский удар по позициям ВСУ в западной части Артёмовска. Стоп-кадр с видео - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.05.2023
عضو شوید
وزارت دفاع روسیه حمله به مواضع قوای مسلح اوکراین در روستایی در نزدیکی آرتمیوسک را نشان داد.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع ویدئویی از حمله به مواضع نیروهای مسلح اوکراین در نزدیکی روستای اسپورنویه با مشارکت پنج تانک و دو موترهای جنگی پیاده نظام منتشر کرد.
تصاویر منتشر شده از هواپیماهای بدون سرنشین نشان می دهد که تانک ها در حالی که زیر آتش متقابل هستند، به سمت منطقه مستحکم شلیک می کنند. لحظه پیاده شدن تفنگداران موتوری از موتر های جنکی پیاده نظام و متفرق شدن آنها در نزدیکی دشمن نیز نشان داده می شود.
به گفته یکی از مبارزان، حمله به موضع اوکراین در سه مرحله انجام شد.
این نظامی افزود: "در مرحله اول پنج تانک و دو موتر های جنگی پیاده نظام شرکت کردند که کمی پیشتر از ایستگاه تانک تیل پیش رفتیم، قسمت شمالی کمربند جنگلی را تصرف کردیم، پس از آن مرحله اول پیاده نظام پیشروی کرد، آنها بیشتر پیشروی کردند، درگیری عمیق تر شد. عملیات تهاجمی را افزایش دادند. و در مرحله دوم از سمت جنوب به سنگر حمله کردیم."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала