به زلنسکی اجازه ندادند که در فینال یوروویژن سخنرانی کند

زلنسکی
زلنسکی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.05.2023
عضو شوید
ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه اظهار داشته است : ولادیمیر زلنسکی، رهبر اوکراین که اجازه سخنرانی ویدیویی در فینال یوروویژن را دریافت نکرد، در صورت حضور رقیب شایسته ای برای شرکت کنندگان در این مسابقه موزیکال می بود.
به گزارش اسپوتنیک، پیش از این اتحادیه رادیو و تلویزیون های اروپا (EBU) اعلام کرده بود که تقاضأ ولودیمیر زلنسکی را که می خواست به فینال یوروویژن یک پیام ویدئویی ارسال کند، رد کرده است. نماینده EBU این مسابقه را یک نمایش تفریحی بین المللی خواند که یکی از اهداف آن غیرسیاسی بودن این گردهمایی است.
Президент Украины Владимир Зеленский - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.05.2023
زلنسکی حمله متقابل قوای مسلح اوکراین را به تعویق انداخت
زاخارووا در کانال تلگرامی خود نوشت: " این کار بیخود انجام شد. امسال او رقیب شایسته ای برای شرکت کنندگان یوروویژن می بود."
اتحادیه رادیو و تلویزیون اروپا، یوروویژن 2023 را از خاک اوکراین که در سال 2022 برنده این مسابقه شد، به دلایل امنیتی به لیورپول بریتانیا منتقل کرد. همزمامن نماینده اوکراین بلافاصله به فینال این رقابت ها که 23 اردیبهشت ماه برگزار می شود، می رود.
در فبروری 2022، اتحادیه رادیو و تلویزیون اروپا، روسیه را از شرکت در یوروویژن تعلیق کرد. این سازمان تصمیم را با نگرانی درباره بحران اوکراین توضیح داد، زیرا گویا مشارکت روسیه می تواند به اعتبار این مسابقه آسیب برساند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала