پسکوف: غیر ممکن است که روسیه به غرب تسلیم شود

© Fotolia / yulenochekkکاخ کرملین مسکو
کاخ کرملین مسکو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.05.2023
عضو شوید
دیمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست جمهوری روسیه اظهار داشت که اشتباهات غرب روسیه را مجبور به انجام عملیات خاص در اوکراین کرد و روسیه کشوری بسیار بزرگ و قدرتمندتر از آن است که اجازه دهد با او چنین رفتار کنند و تسلیم شود.
به گزارش اسپوتنیک، پسکوف طی مصاحبه ای با شبکه تلویزیونی ATV از جمهوری صرب های بوسنی و هرزگوینا گفت: "اینکه آینده چگونه خواهد بود، پیشبینی آن مشکل است. اکنون همه وقایع به سرعت اتفاق می‌افتند، ما در پیش‌بینی‌های خود چه در عرصه اقتصاد و چه در مورد سیاست امکانات محدودی داریم. نخست این که کشورهای غربی کارهای نادرست و اشتباهات زیادی را انجام داده‌اند و این امر روسیه را مجبور به شروع عملیات خاص کرد. کشورهای غربی پس از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی ما را فریب دادند، آنها همچنین شش موج گسترش ناتو را سازماندهی کردند. این تنها گسترش ناتو نیست، بلکه گسترش زیربناهای نظامی ناتو تا سرحدات فدراسیون روسیه است".
Вид на Кремль с Парящего моста в парке Зарядье в Москве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.04.2023
روسیه اجازه نمی دهد که اوکراین عضو ناتو شود
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه افزود: "این همه سیستم اشتباهات باعث آن شد که پوتین تصمیم بگیرد و عملیاتی را آغاز کند. روسیه کشوری بسیار بزرگتر از آن است که بتوان با آن چنین رفتار کرد و روسیه کشوری بسیار قوی تر از آن است که تسلیم شود."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала