سخنگوی کرملین اوکراین را حامی تروریزم خواند

© Photo host agency /  مراجعه به بانک تصاویر پسکوف: هیچ گونه تلاش برای میانجیگری میان روسیه و ترکیه به نتیجه نخواهد رسید
پسکوف: هیچ گونه تلاش برای میانجیگری میان روسیه و ترکیه به نتیجه نخواهد رسید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.05.2023
عضو شوید
دیمیتری پیسکوف، سخنگوی کرملین طی مصاحبه با شبکه تلویزیونی ATV از جمهوری صرب های بوسنی و هرزه گوین، اوکراین را به دلیل تلاش برای حمله به کرملین حامی تروریزم خواند.
به گزارش اسپوتنیک، پسکوف یادآور شد که تلاش برای حمله به کرملین با کمک دو طیاره بدون سرنشین انجام شد. وی گفت: اینجا اقامتگاه رئیس جمهور فدراسیون روسیه است و در واقع می توانیم این حمله را یک حمله تروریستی به رئیس حکومت روسیه بدانیم. به گفته وی، آنچه اتفاق افتاده "نگران کننده و غیرقابل قبول" است.
دمتری پسکوف - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.06.2015
پیسکوف راجع به تمدید تحریمات: روسیه بنابر اصل تقابل عمل خواهد کرد
حمله پهپادی به کرملین در شب 3 ماه می انجام شد. ولادیمیر پوتین در آن زمان در اقتگاه نوو-اگاریوو در حومه مسکو بود. در همان زمان، سرگئی نیکیفوروف، سخنگوی مطبوعاتی ولادیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین، دست داشتن کیف در این حادثه را رد کرد.
پسکوف در این مصاحبه همچنین توضیح داد که روسیه در اوکراین به معنی واقعی کلمه جنگ نمی کند زیرا این به معنی نابودی کامل زیربنا‌ها و شهرها خواهد بود. وی خاطرنشان ساخت "ما این کار را نمی کنیم. ما تلاش داریم تا زیربنا ها را حفظ کنیم و برای نجات جان انسان ها تلاش می ورزیم."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала