تمام حملات پهپادهای اوکراینی به مسکو در 9 می دفع شد

© Depositphotos.com / crazymediaПилот в окружении дронов
Пилот в окружении дронов - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.05.2023
عضو شوید
جنرال لیپووی - سرگئی لیپووی، رئیس هیئت ریاست افسران روسیه، گفت: در 9 می، اوکراین تلاش کرد به مسکو حمله کند، همه هواپیماهای بدون سرنشین شان خنثی گردید.
در این روز حدود 100 حمله هواپیمای بدون سرنشین صورت گرفت که هم از خاک اوکراین و هم از قلمرو منطقه مسکو مورد استفاده قرار گرفت، به این امید که به نحوی بتوانند به میدان سرخ برسند و آسیب به آنجا وارد کنند.
لیپووی در یک نشست توجیهی گفت: در نتیجه تدابیر جدی سیستم های دفاع هوایی ما، اقدامات قطعات جنگ الکترونیک ما، پهپادها ... برخی خنثی، و برخی فرود آمدند و یک تعداد دیگر به سادگی منهدم شدند.
Сев риса при помощи дронов в Краснодарском крае - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.04.2023
امروز سیستم دافع هوا روسیه 11 پهپاد اوکراین را ساقط کرد
به گفته وی، برای اولین بار از پهپادهای طراحی امریکایی با حداکثر برد 800 کیلومتر استفاده شده است.
از این نوع پهپادها می توان هم برای کشف و هم برای حمله استفاده کرد. آنها از خاک اوکراین پرتاب شدند. برخی از پهپادها در منطقه بلگورود سرنگون گردید، چندین پهپاد در قلمرو منطقه کورسک و در قلمرو ورونژ خنثی شدند. و در قلمرو منطقه کالوگا. تقریباً از همه حملات جلوگیری شد، همه حملات خنثی گردید و تعطیلات ما آرام گذشت."
همانطور که سرویس مطبوعاتی کرملین گزارش داد، در شب 3 می، رژیم کیف تلاش کرد تا با هواپیماهای بدون سرنشین به اقامتگاه کرملین ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه حمله کند، دو هواپیمای بدون سرنشین خنثی گردید. در نتیجه هیچ تلفات جانی و مالی نداشت. دیمیتری پسکوف، سخنگوی رئیس جمهور روسیه بعداً به اسپوتنیک گفت که پوتین در آن لحظه در کرملین نبود. کمیته تحقیقات فدراسیون روسیه دوسیه جنایی حمله تروریستی را تحریک کرده اند.
این پهپادها از قلمرو منطقه مسکو پرتاب شدند، با قضاوت بر اساس آسیبی که ساختارهای کاخ کرملین دریافت کردند، یک پهپاد اکتشافی وجود داشت و دومی پهپاد تعرضی بود. لیپووی گفت که هر دوی آنها در نتیجه اقدامات محافظین کرملین، سرویس امنیت فدرال خنثی شدند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала